امگرند GSe، خودروی تمام الکتریکی جیلی رونمایی شد + تصاویر

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی جیلی محصول جدید خود را با سیستم محرک تمام الکتریکی رونمایی کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، تنها شرکت‌های خودروساز غربی نیستند که می‌خواند در زمینه تولید وسایل نقلیه الکتریکی مدعی باشند، زیرا در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های خودروساز چینی هم هستند که با طراحی و راه اندازی وسایل نقلیه الکتریکی بسیار خوب و قدرتمند، می‌توانند محصولاتی با استانداردهای جهانی راه اندازی کنند.

 



همچون شرکت خودروسازی "جیلی" که در آخرین اقدام خود به معرفی نسخه الکتریکی "جیلی امگرند GSe" پرداخته است.

 



خودروی تمام الکتریکی جیلی برمبنای خودروی استاندارد "امگرند GS" ساخته شده است، اما بدلیل استفاده از سیستم محرک تمام الکتریکی بر روی این خودرو، دیگر نیازی به طراحی ورودی هوا در قسمت جلوی اتومبیل نخواهد بود و به همین منظور شرکت خودروسازی "جیلی" طراحی این اتومبیل را تغییر داده تا به یک خودروی تمام الکتریکی واقعی شبیه باشد. هرچند این اتومبیل با قیمت بسیار خوب 110 هزار یوان به مشتریان محلی چینی عرضه خواهد شد که معادل آن در واحدهای بین المللی چیزی حدود 17 هزار و 135 دلار خواهد بود که نشان از قیمت اقتصادی و ارزش بالای این اتومبیل برای خرید دارد.

 



در بخش فنی، خودروی "جیلی امگرند GSe" به یک موتور الکتریکی 160 اسب بخاری مجهز شده است که توسط مجموعه باتری‌های لیتیوم یونی حمایت شده و می‌تواند تا حداکثر محدوده 350 کیلومتر با یکبار شارژ کامل باتری‌ها کارایی داشته باشد، هرچند اگر با سرعت کمتر از 60 کیلومتر برساعت رانندگی کنید، می‌توانید محدوده حرکت اتومبیل را تا حداکثر 460 کیلومتر افزایش دهید.

 

کد خبر 96965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha