حسن روحانی با چه خودرویی تردد می کند؟ + تصویر

پرشین خودرو: همیشه خودروها و نحوه حفاظت از مقامات کشورهای جهان از جذابیت بالایی برخوردار بوده است که از این دست می توان به گزارش سی ان ان از محافظان دونده کیم جونگ اون اشاره کرد که تبدیل به خبر اول بسیاری از رسانه های جهان و ایران شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در ایران نخستین بار پس از اتفاقات و ترورهای اواخر دهه 50 و در پیام امام خمینی به سپاه پاسداران، بحث حفاظت از مسئولین به موضوعی جدی تبدیل شد.دلیل این موضوع نیز ترور مرحوم هاشمی بود که با هوشیاری همسر ایشان با شکست مواجه شد.

احتمالا خودروی حفاظتی روحانی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران برای بسیاری از ما جذاب باشد.روحانی از ابتدای روی کار آمدن به عنوان رئیس دولت به بحث حفاظت اهمیت بسیاری داده است تا جایی که نقل شده است؛ تا چند روز پس از رای آوردن و انتخاب به عنوان رئیس دولت، میزبانی از شخصیت های نظام را در منزل شخصی خود عهده دار بوده است تا دفتر کار وی به اندازه کافی ایمن سازی شود.

در موردی دیگر می گویند تمام تلفن های حساس و عادی نهاد ریاست جمهوری در زمان احمدی نژاد کور و غیر فعال شده و با خطوط جدید جایگزین شده است.

اما خودرویی که روحانی با آن تردد می کند یکی از چند دستگاه ب ام و ضد گلوله در ایران است که از سوی تیم حفاظتی رئیس جمهور مورد استفاده قرار می گیرد.

ب ام و روحانی یک دستگاه سری 5 مدل E39 است که در حدفاصل سال های 1995 تا 2003 تولید شده است.



در این تصویر حسن روحانی را پس از خروج از جلسه هیات دولت، می بینید.

 

 


 

کد خبر 97266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha