کد خبر 109371
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
ایجاد پارکینگ در محدوده خیابان ۱۷ شهریور

پرشین خودرو: سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث پارکینگ طبقاتی امیرکبیر خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از خبر آنلاین، یوسف متقی که در حاشیه بازدید میدانی از کارگاه پروژه احداث پارکینگ طبقاتی امیرکبیر واقع در منطقه ۱۴ سخن می‌گفت، ضمن اعلام خبر فوق افزود: پروژه احداث پارکینگ طبقاتی امیرکبیر با ظرفیت پذیرش ۶۰۰ دستگاه خودرو، در زمینی به مساحت تقریبی ۶۷۰۰ مترمربع و زیربنای ۴۱۰۰۰ مترمربع اجرا خواهد شد.

 

خیابان

 


وی با بیان اینکه خیابان ۱۷ شهریور از جمعیت شناور فراوان و تقاضای قابل ملاحظه‌ای برای سفرهای درون شهری برخوردار است، یادآور شد: فقر شدید خیابان ۱۷ شهریور و معابر مرتبط با آن به لحاظ فضای پارک خودرو، مشکلات متعددی را برای شهروندان ساکن در این محدوده از شهر تهران به وجود آورده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، وی افزود: پارکینگ طبقاتی امیرکبیر یکی از بخش‌های جنبی تونل امیرکبیر به شمار می‌آید و اجرای این پارکینگ در زمان طراحی تونل امیرکبیر و در بخش حدفاصل خیابان ۱۷ شهریور تا خیابان شکوفه پیش بینی شد تا بتواند بخشی از تقاضای روز افزون فضای پارکینگ در محدوه سه راه امین حضور و خیابان ۱۷ شهریور را پاسخگو باشد.

کد خبر 109371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha