۲ خودرو جدید به فروش مردادماه ایران خودرو اضافه شد (+شرایط ثبت نام)

دو خودروی برقی لونا GRE و FAW Bestune NAT به خودروهای قابل عرضه ایران خودرو برای مردادماه ۱۴۰۳ اضافه شد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت ایران خودرو در اطلاعیه ای جدید اعلام کرد:

فرآیند ثبت درخواست خرید(اولویت بندی) برخی از محصولات شرکت ایران خودرو، موارد تکمیلی برای ایجاد شفافیت بیشتر و برخورداری از فرصت یکسان، تحت عنوان اطلاعیه شماره ۲ صادر می شود.

بیشتر بخوانید: آخرین قیمت‌ها و شرایط ثبت نام ایران خودرو مرداد ۱۴۰۳

١- با توجه به تاخیر در هماهنگی های لازم بین برخی بانکهای عامل و سامانه در آماده سازی بستر حساب وکالتی و مسدودی حساب در روز اول(۱۴۰۳/۰۵/۲۱)، بدینوسیله به منظور برخورداری همه متقاضیان از فرصت یکسان ، مهلت تعیین شده برای وکالتی نمودن حساب و مسدودی حساب با اضافه شدن یک روز از یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۱ تا پایان ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۸ نزد بانک های عامل امکان پذیر خواهد بود؛ به همین نسبت مهلت ثبت درخواست در سامانه ikcosales.ir از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۳ تا روز پنج شنبه ۱۴۰۳/۰۶/۰۱ قابل انجام خواهد بود.

در خصوص متقاضیان طرح فرسوده نیز، آخرین مهلت ثبت نام در سایت ستاد نوسازی خودروهای فرسوده به آدرس WWW.NNHK.IR تا پایان ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۸ خواهد بود.

٢- ممکن است انتقال اطلاعات حساب وکالتی و مسدودی کامل وجه از سوی بانکها در مورد متقاضیان عادی و اطلاعات متقاضیان طرح فرسوده از سایت ستاد نوسازی خودروهای فرسوده به سامانه ثبت درخواست خرید(اولویت بندی) بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت فاصله زمانی داشته باشد؛ لذا متقاضیان برای ثبت درخواست باید حداقل ۷۲ ساعت بعد از مسدودی حساب و یا ثبت اطلاعات در سایت ستاد نوسازی، به سامانه ikcosales.ir مراجعه نمایند. شرکت ایران خودرو مسئولیتی در قبال عدم ثبت یا انتقال اطلاعات متقاضیان از سایر مراجع ندارد.

٣- متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مشمول ضوابط عدم خرید ۴۸ ماه گذشته در طرحهای عادی و عدم برخورداری از پلاک فعال نیستند لذا مطابق قانو ن فوق، مادران مشمول این قانون، حق انتخاب یک خودرو ایرانی را دارند و کسانی که قبلا با استفاده از این قانون یک دستگاه خودرو از خودروسازان دریافت نموده باشند امکان دریافت مجدد خودرو در این طرح را ندارند و در صورت ثبت درخواست جدید، در اولویت بندی شرکت داده نخواهند شد.

٤- مجددا تاکید می شود انتقال امتیاز و یا اولویت اعلام شده به هر طریقی ممنوع است و به وکالت نامه های صادره در مرحله ثبت درخواست و امتیاز اولویت بندی نیز ترتیب اثر داده نمی شود.

٥- مجددا تاکید می شود در خصوص متقاضیان عادی، مبلغ اعلامی در این اطلاعیه در حساب متقاضی به درخواست خود به صورت اینترنتی یا حضوری در بانک های عامل، به ذینفعی شرکت ایران خودرو مسدود می گردد. در هر زمان که نیاز باشد متقاضی می تواند با اعلام انصراف، مسدودی را رفع و وجه را برداشت نماید؛ لیکن شرکت در اولویت بندی، منوط به وجود وجه در حساب تا زمان اجرای اولویت بندی خواهد بود و کاهش یا برداشت موجودی به منزله انصرا ف از فرآیند اولویت بندی تلقی می شود.

٦- لازم به ذکر است پس از اعلام نتایج اولویت بندی، مسدودی وجه بدون ضرورت مراجعه متقاضی به بانک رفع شده و وجوه مربوطه قابل برداشت خواهد بود.

٧- مجددا تاکید می شود ثبت درخواست در سامانه، هیچگونه حقی را برای متقاضی برای ثبت نام و دریافت خودرو ایجاد نمی نماید و تعهد شرکت ایران خودرو صرفا پس از اعلام نتایج اولویت بندی و ورود متقاضی به مرحله دوم با فراخوان شرکت ایران خودرو و قطعی نمودن ثبت نام، انعقاد قرارداد و واریز وجه به حساب شرکت ایران خودرو از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir شکل می گیرد.

٨- مجددا تاکید می گردد تعداد ظرفیت در نظر گرفته شده برای اولویت بندی متقاضیان به میزان بخشی از ظرفیت تولید شرکت ایران خودرو تا پایان سال ۱۴۰۳ می باشد لذا متقاضیانی که اولویت آنها بالاتر از ظرفیت تولید بوده و در خارج از صف تشکیل شده از اولویت های اعلام شده قرار گرفته اند، حذف شده و قابلیت ادامه فرآیند را نخواهند داشت.

۹- دو خودروی برقی لونا GRE و FAW Bestune NAT به خودروهای قابل عرضه اعلام شده در اطلاعیه شماره ۱ شامل:" گروه محصولات: پژو ۲۰۷ دستی، تارا ، رانا پلاس ، سورن پلاس بنزینی ، هایما و محصول جدید ری را" اضافه می شود.
متقاضیان خرید خودروهای برقی نیاز به افتتاح حساب وکالتی و مسدود نمودن مبلغ تعیین شده را ندارند؛ همچنین مشمول ضوابط عدم خرید ۴۸ ماه گذشته در طرحهای عادی و عدم برخورداری از پلاک فعال نیستند ولیکن هر کد ملی تنها امکان ثبت درخواست برای یک دستگاه خودرو برقی را خواهد داشت.

در صورتی که تعداد تقاضا بیشتر از تعداد عرضه باشد، اولویتها به تعداد ظرفیت عرضه تعیین و به خود متقاضی اطلاع رسانی می شود.

١٠ - عکس و مشخصات کلی محصولات در سامانه ikcosales.ir  و قیمت فروش مصوب در سایت ایران خودرو قابل رویت است.

١١ - اطلاعات خودروهای قابل عرضه به صورت عمومی در سامانه درج می گردد. لذا مشخصات قطعی و کامل خودروی قابل واگذاری در مرحله دوم و در زمان فراخوان و انعقاد قرارداد به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

١٢ - بانکهای عامل: علاوه بر بانکهای عامل اعلام شده در اطلاعیه شماره یک (تجارت، صادرات، ملت، پارسیان، کار آفرین، سپه، شهر، اقتصاد نوین، رفاه کارگران و آینده) بدینوسیله بانک های: قرض الحسنه مهر ایران، پاسارگاد، رسالت، پست بانک، سینا، دی، گردشگری، کشاورزی، توسعه تعاو ن و موسسه اعتباری ملل، ملی و سرمایه اضافه می شود.

کد خبر 145746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha