خودرو سازان به تعهدات خود عمل کنند

پرشین خودرو: محمدی با اشاره به مشکلات ناشی از گرانی خودرو یادآور شد: تنها جایی که روی گرانی بویژه خودرو متمرکز شده فقط کمیسیون اصل ۹۰ است و تاکید داشته‌ایم که خودرو سازان به تعهدات خود عمل کنند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، مراسم هفته منابع طبیعی، حفاظت و قانون که ظهر شنبه با حضور سیده حمیده زرآبادی و داود محمدی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی، محمد قاسمی دادستان قزوین، احمد زاده دادستان آبیک، فرخزاد معاون عمرانی استاندار، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، اسداللهی مدیرکل منابع طبیعی استان، جمعی از دهیاران و مرتع داران در سالن جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد از فعالان عرصه منابع طبیعی استان تجلیل شد.


نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تشکل‌های مردمی ظرفیت بسیار خوبی هستند که می‌توانند به برنامه‌ها و اهداف اداره منابع طبیعی کمک کرده و دستاوردهای این حوزه را تقویت کند.

وی بیان کرد: بدون کمک مردم هیچ کاری پیش نمی‌رود و برای صیانت از منابع طبیعی بهترین راه فعال کردن جوامع محلی و استفاده از مشارکت روستاییان و مردم شهرهاست.

کمیسیون اصل ۹۰ در احقاق حقوق مردم جدی است
 

محمدی با اشاره به مشکلات ناشی از گرانی خودرو یادآور شد: تنها جایی که روی گرانی بویژه خودرو متمرکز شده فقط کمیسیون اصل ۹۰ است و تاکید داشته‌ایم که خودرو سازان به تعهدات خود عمل کنند.


وی بیان کرد: خودروسازان را مکلف کردیم تولیدات خود را بالا ببرند که از ۵۰۰ دستگاه به ۲ هزار دستگاه رسیده اما در این میان باید مردم هم همراهی کنند و در شرایطی که قیمت خودرو غیر متعارف افزایش یافته نباید در ۳۰ دقیقه سایت از هجوم خریدار بسته شود.

کد خبر 111667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha