افتتاح نمایندگی اتوخسروانی در آمل / ارائه گارانتی سه‌گانه در تمام شعب اتوخسروانی 

اتوخسروانی که قصد دارد نخستین نمایشگاه زنجیره‌ای خودرو را در کشور تاسیس کند، شعبه جدید این برند در استان مازندران و شهر آمل را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، اتوخسروانی که در دو هفته گذشته دو شعبه جدید و نمایندگی تیگارد را افتتاح کرده بود، این‌بار در استان مازندران و شهر آمل، نمایندگی جدیدی را تاسیس و افتتاح کرد.

علی خسروانی، در حاشیه مراسم افتتاح نمایندگی اتوخسروانی، گفت: برنامه توسعه شعب اتوخسروانی را در دستور کار داریم و به‌زودی شعب جدیدی را در استان‌های مختلف تاسیس می‌کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌هایی برای تاسیس شعب برون مرزی اتوخسروانی در آینده نزدیک افزود: خرید از اتوخسروانی می‌تواند برای مشتریان شرایط جدیدی را ایجاد کند که تا پیش از این نمونه مشابهی نداشته است.

موسس اتوخسروانی مزایای خرید از این برند را خدمات پس از فروش و سه گارانتی اتوخسروانی برشمرد و تصریح کرد: گارانتی مرجوعی یک هفته‌ای یکی از مزایای خرید از اتوخسروانی است و خریدار در این روش یک هفته فرصت دارد تا اگر اطلاعات خودروی فروخته شده با برگه کارشناسی خودرو منافات دارد نسبت به مرجوعی خودرو اقدام کند. در این روش خریدار خودرو ۵ درصد ضرروزیان نیز از اتوخسروانی دریافت می‌کند.

علی خسروانی

وی گارانتی یکساله تعویض خودروهای صفرکیلومتر را هم یکی از دیگر گارانتی‌های اتوخسروانی معرفی و اظهار داشت: در این روش اگر در طول یک سال اول، خودرو با مشکل موتور و گیربکس مواجه شود، خودرو را از مالک تحویل می‌گیریم و یک خودروی صفر به وی تحویل خواهیم داد.

خسروانی در ادامه خاطرنشان کرد: خودروهای کارکرده نیز در اتوخسروانی با گارانتی یک ساله تعمیر موتور و گیربکس فروخته خواهد شد و اگر در طول یکسال پس از خرید، خودرو با مشکل در گیربکس یا موتور مواجه شود، نسبت به تعمیر خودرو به صورت رایگان اقدام خواهیم کرد.

یادآور می‌شود، اتوخسروانی نخستین نمایشگاه زنجیره‌ای خودرو است که ۹ شعبه در تهران دارد و اولین شعبه خارج از تهران این برند در شهر آمل، امروز ۲۴ آذرماه ۱۴۰۲ طی مراسمی با حضور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

کد خبر 144172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha