زامیاد به دنبال ارائه کاربری های استاندارد خودروهای تجاری

شرکت زامیاد به دنبال ارائه کاربری های استاندارد خودروهای تجاری برای استفاده در صنعت پخش است.

به گزارش پرشین خودرو، علی کاهه قائم مقام مدیرعامل شرکت زامیاد، با بیان این مطلب گفت: نمایشگاه ها پل ارتباطی بین تولیدکننده و توزیع کننده در داخل و خارج کشور هستند و توسعه این روابط موجب رشد و توسعه پایدار اقتصاد کشور می شود.

وی که در حاشیه ششمین نمایشگاه صنعت پخش ایران سخن می گفت، اظهار داشت: با توجه به وضعیت ناوگان حمل و نقل صنعت پخش، شرکت زامیاد با تولید خودروهای متنوع، خود را متعهد به نوسازی آن می داند. بدین منظور در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، مذاکرات بسیار خوبی با شرکت های مرتبط با این حوزه انجام شد.

کاهه با بیان اینکه شرکت زامیاد به دنبال ارائه کاربری های استاندارد خودروهای تجاری برای استفاده در صنعت پخش است، یادآور شد: شرکت ایران کاوه به عنوان زیر مجموعه شرکت زامیاد، این آمادگی را دارد که انواع کاربری خاص به ناوگان حمل و نقل صنعت پخش ارائه کند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت زامیاد در ادامه تاکید کرد: با توجه به اهمیت قیمت تمام شده حمل کالا و ویژگی های فنی و قیمتی، محصولات این شرکت، همواره مورد توجه شرکت های پخش بوده و کاربری هایی مثل یخچال، مسقف فلزی و مسقف چادری از محبوب ترین کاربری ها در بین مشتریان هستند که عمدتا برای حمل کالاهای سریع مصرف از جمله غذایی و بهداشتی استفاده می شوند.

ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران به همت انجمن ملی صنعت پخش ایران، از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.

کد خبر 145137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha