کد خبر 145141
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
معرفی ۳ مدل ام وی ام شاسی بلند برای خرید

اگرچه ممکن است اکثر خودروهای ام وی ام را در نگاه اول شاسی بلند ببینید، اما برخی از مدل‌ها نیمه شاسی و یا به عبارت درست‌تر، کراس اوور هستند از جمله مدل X۲۲ که در واقع کراس اوور محسوب می‌شود و ممکن است در نگاه اول آن را یک شاسی بلند در نظر بگیرید.

به گزارش پرشین خودرو، برای خرید ام وی ام شاسی بلند در این پُست در خدمت شما هستیم تا اطلاعات کافی را به شما ارائه کنیم و وضعیت لوازم یدکی ام ام وی ام شاسی بلند را بررسی کنیم و ببینیم آیا قطعات خودروهای MVM در مدت زمان لازم، تامین می‌شود و یا با بحران روبه رو است. در ادامه همراه ما باشید تا همه موارد را ارزیابی کنیم و شما را برای خرید ام وی ام شاسی بلند راهنمایی کنیم.

ام وی ام شاسی بلند

اگرچه ممکن است اکثر خودروهای ام وی ام را در نگاه اول شاسی بلند ببینید، اما برخی از مدل‌ها نیمه شاسی و یا به عبارت درست‌تر، کراس اوور هستند از جمله مدل X۲۲ که در واقع کراس اوور محسوب می‌شود و ممکن است در نگاه اول آن را یک شاسی بلند در نظر بگیرید.

در میان خودروهای MVM که در واقع همان خودروهای چینی چری CHERY تحت مونتاژ شرکت مدیران خودرو هستند، از دو سری X۳۳ و X۵۵ میتوان به عنوان شاسی بلند نام برد که البته هرکدام از این مدل‌ها دارای انواع مختلفی نیز هستند، که به عنوان شاسی بلند میتوانیم نام ببریم.

در ادامه انواع این خودروهای شاسی بلند را معرفی می‌کنیم و سپس جهت بررسی لوازم یدکی، به سراغ فروشگاه لوازم یدکی آریان یدک می‌رویم و موارد مرتبط با استعلام قیمت لوازم یدکی ام وی ام و استعلام موجودی قطعات را بررسی می‌کنیم.

ام وی ام X۳۳

به عنوان یک خودروی قدیمی چینی که شاسی بلند است می‌توانیم X۳۳ را به شما معرفی کنیم که برای خرید آن باید به سراغ بازار دست دوم بروید چراکه این خودرو توقف تولید شده است و دیگر خبری از شرایط فروش نقدی و قسطی برای خرید نو آن وجود ندارد.

ایکس ۳۳ دارای چند مدل محبوب نیز هست که از آن جمله می‌توانیم به مدل X۳۳ نیو و اسپرت اشاره کنیم که هر دو شاسی محسوب می‌شوند.

ام وی ام X۵۵

در رده دوم لیست معرفی ۳ مدل ام وی ام شاسی بلند برای خرید می‌رسیم به خودروی محبوب X۵۵ که البته باید در همینجا اعلام کنیم که این خودروی محبوب چینی مدیران خودرو نیز توقف تولید شده است و به ندرت می‌توانید مدل صفر آن را که در سال‌های گذشته تولید شده است و توسط صاحب آن استفاده نشده است را خریداری نمایید. البته برای خرید لوازم یدکی ام وی ام X۵۵ می‌توانید روی کمک آریان یدک حساب باز کنید.

خودروی ام وی ام ایکس ۵۵ نیز همانند x۳۳ مدل بندی دارد و خبر خوب این است که مدل جدید آن که با عنوان X۵۵ PRO شناخته می‌شود، یک خودروی جدید است که می‌توانید با پرداخت بیش از ۱ میلیارد تومان (قیمت دقیق باید به روز چک شود) آن را به صورت صفر خریداری نمایید.

ام وی ام X۵۵ PRO

در رتبه سوم لیست ما، خودروی ام وی ام ایکس ۵۵ پرو قرار دارد که یک خودروی ایده آل برای خرید در سال ۱۴۰۴ و پس از آن بشمار می‌رود. اگر تمایل دارید این خودرو را خریداری نمایید، بهتر است بدانید این خودروی شاسی بلند چینی تمام آنچه که از یک خودروی شاسی بلند در این محدوده قیمت انتظار دارید را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

برای اینکه بیشتر به عمق ماجرا پی ببرید، بهتر است بدانید که لوازم و قطعات این خودروها تا سالهای سال توسط مدیران خودرو و همچنین در بازار آزاد به راحتی پیدا خواهد شد و نگران این موضوع نباید باشید. همچنین خریداران این خودرو از کیفیت و عملکرد ام وی ام ایکس ۵۵ پرو اعلام رضایت داشته‌اند و از این بابت نیز باید خیال شما آسوده باشد.

معرفی ۳ مدل ام وی ام شاسی بلند برای خرید

در نظر داشته باشید که خودروهای چینی ممکن است پس از ۵۰ هزار کیلومتر دچار افت کیفیت جدی شوند و یا حتی دیده شده است که خودرو در این حدود کیلومتر در هنگام سفر و عبور از مسافت طولانی، یاتاقان نیز زده است. بنابراین لازم است که در صورت خرید خودروی دست دوم چینی به این موضوع دقت کافی داشته باشید و کارشناسی خودرو انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که خودرو دچار مشکل جدی نیست.

آیا لوازم یدکی ام وی ام به راحتی پیدا می‌شود؟

مدل X۳۳ و X۵۵ کمی با بحران لوازم یدکی روبه رو هستند و شرکت مدیران خودرو نیز در جریان این موضوع است. باید این موضوع را بدانید که اگر چه زمزمه‌های محدودیت قطعات یدکی در این خودروها شنیده می‌شود اما در بازار قطعات خودرو همچنان واردکنندگان لوازم یدکی خودروهای چینی وجود دارند که با واردات قطعات، سهم بسیار مهمی از تامین قطعات ام وی ام را برعهده دارند. از جمله فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی آریان یدک که با سالها فعالیت در زمینه واردات قطعات خودروهای چینی، به عنوان بهترین فروشگاه لوازم خودروهای چینی شناخته می‌شود که تمام قطعات این خودروها از جمله X۳۳ و X۵۵ را عرضه می‌کند.

مهمترین مزیت آریان یدک این است که تمام قطعات را در انبار دارد و نگران موجودی و تامین قطعات نخواهید بود، همچنین قیمت ارزان و کیفیت عالی قطعات نیز به عنوان مزیت‌های مهم این فروشگاه محسوب می‌شوند.

اینکه یک فروشگاه لوازم یدکی خودرو، واردکننده قطعات است و هرگونه قطعه کمیابی را نیز می‌تواند وارد کند، مزیت بسیار مهمی است که در هنگام خرید ام وی ام شاسی بلند باید به آن دقت داشته باشید. برخی از اوقات ممکن است به دنبال یک قطعه خاص باشید و این قطعه خودرو در ایران نباشد، در این حالت واردکننده خودرو می‌تواند سفارش شما را ثبت کند و از خارج از کشور برای شما سفارش دهد. اگرچه این پروسه زمانبر است ولی در هر صورت موضوع این هست که به قول معروف، کار، نشد ندارد.

حالا که با ۳ مدل ام وی ام شاسی بلند ام وی ام یعنی ایکس ۳۳ ، ام وی ام ایکس ۵۵ و ایکس ۵۵ پرو آشنا شدید، می‌توانید قیمت هرکدام را در پلتفرم‌های مخصوص خرید و فروش خودرو دست دوم از جمله سایت دیوار و سایت باما بررسی نمایید و در نهایت نسبت به خرید ماشین شاسی بلند چینی mvm اقدام نمایید.

سایت آریان یدک با فروش لوازم یدکی ام وی ام و چری در ایران، نیاز این گروه از مشتریان را به طور کامل برطرف کرده است. با ورود به سایت آریان یدک به قیمت لوازم یدکی ام وی ام و چری دسترسی خواهید داشت.

کد خبر 145141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha