خودرو سواری اتومات را با ۴۵۰ میلیون تومان بخرید (+جزئیات فروش)

شرکت کرمان موتور از فروش نقد و اقساط خودرو سواری جک جی۴ خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، فروش نقد و اقساط خودرو جک جی۴ اتوماتیک با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بصورت نقد و اقساط از امروز(۲۹ خردادماه ۱۴۰۳) و بصورت اینترنتی در آدرس https://customer.kermanmotor.ir آغاز شد.

براساس این گزارش، فروش اقساطی خودرو سواری جک جی۴ اتوماتیک بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه و با پیش پرداخت ۴۵۰ میلیون تومانی انجام می شود. مبالغ پرداختی در فروش ۱۸ ماهه ۶ قسط حدود ۷۰ میلیونی، در فروش ۲۴ ماهه ۸ قسط حدود ۵۸ میلیون تومانی و در فروش ۳۰ ماهه ۱۰ قسط حدود ۵۲ میلیون تومانی خواهد بود.

مدل خودرو جی۴ در این فروش ۱۴۰۳ می باشد و در فروش اقساطی، سند خودرو تا تسویه نهایی در رهن شرکت کرمان موتور باقی خواهد ماند.

زمان تحویل این خودروها ۹۰ روز کاری اعلام شده است و رنگ های قابل سفارش در این طرح فروش، سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای متالیک می باشد.

اقساط بصورت هر سه ماه یک چک محاسبه شده است و تاریخ اولین چک ۲۵ آذرماه ۱۴۰۳ می باشد.

بخشنامه فروش خودرو جک جی 4

خودرو جک جی۴ از یک موتور ۱.۵ لیتری بنزینی بهره می برد که این پیشرانه دارای حداکثر قدرت ۱۰۳ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر است.

جی۴ از یک گیربکس اتوماتیک CVT بهره می برد و این گیربکس عملکردی مناسبی داشته و آسودگی را در ترافیک های شهری برایتان به ارمغان می آورد.

این خودرو سواری از سیستم فرمان برقی EPS بهره می برد و سیستم ترمز جلو دیسک و عقب کاسه ای است و سیستم تعلیق جلو مک فرسون مستقل و در عقب بازو جناغی می باشد.

حجم مخزن سوخت در خودرو جی۴ به میزان ۴۵ لیتر می باشد و حداکثر سرعت این خودرو ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است. سایز چرخ ها رینگ ۱۵ اینچ آلومینیومی می باشد.

کد خبر 145386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha