هلدینگ رایزکو وارد بازار تامین قطعات خودروهای چینی می شود (+جزئیات)

شرکت آذرین ماد پارت راز با وجود بیش از ۱۰۰۰ قطعه در سبد محصولات خود، در کنار تأمین و توزیع قطعات مورد نیاز بازار ۳ خودروساز بزرگ کشور، تامین و توزیع قطعات خودروهای چینی در داخل را هدف گذاری و به زودی با کسب نمایندگی یکی از خودروسازان بزرگ عرضه کننده محصولات چینی در داخل کشور، جایگاه خود در بازار قطعات خودرو را گسترش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت آذرین ماد پارت راز با هدف عرضه قطعات خودرو با کیفیت به مشتریان در سال ۹۲ پا به عرصه فعالیت گذاشت و از سال ۹۴ با نام آذرین ماد پارت راز، به‌عنوان زیرمجموعه جدیدی از هلدینگ رایزکو، فعالیت رسمی خود را آغاز نمود تا به‌ عنوان متولی و نمایندگی فروش در بازار افتر مارکت، محصولات تولیدی شرکت‌های قطعه‌سازی گروه رایزکو را در سبد خود به مشتریان ارائه کند.

این شرکت در حال حاضر به‌ عنوان یکی از زیرمجموعه‌های فعال هلدینگ رایزکو با توسعه عاملیت‌های فروش در سطح کشور نه تنها نقش عمده‌ای در تامین نیاز لوازم یدکی کشور دارد، بلکه در زمینه صادرات قطعات به سایر کشورها نیز فعال است.

شرکت ماد پارت راز

محمد فرید احمدی مدیرعامل و عضو هیات مدیره آذرین ماد پارت راز در حاشیه برگزاری نوزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو ضمن اشاره به هدف گذاری این شرکت برای توسعه سهم خود در بازار افترمارکت از رشد فروش این شرکت در ۲ سال گذشته خبر داد و گفت: این شرکت از سال ۱۴۰۰ و بر اساس هدف گذاری هیات مدیره هلدینگ رایزکو،  توسعه همه جانبه بازار قطعات خودرو را در دستور کار جدی خود قرار داد و در این راستا موفق شد با توسعه سرمایه گذاری، فروش خوبی را رقم بزند و فروش ۵ برابری را در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ کسب کند همچنین شرکت آذرین ماد پارت راز در ادامه توسعه بازار فروش توانست در سال ۱۴۰۲  این رقم را نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داده و فروش ۲.۵ برابری را در بازار قطعات خودرو رقم بزند.

محمد فرید احمدی مدیرعامل ماد پارت راز
محمد فرید احمدی مدیرعامل ماد پارت راز

وی همچنین با توجه به هدف گذاری هلدینگ رایزکو، چشم انداز شرکت آذرین ماد پارت راز را دستیابی به بالاترین رتبه در حوزه کارآفرینی و توسعه اشتغال زایی عنوان کرد و گفت: در راستای اجرای اهداف و تحقق شعار «رشد پایدار و الگوی فاخر» تاکنون توسعه خوبی در سبد محصولات شرکت صورت گرفته است به طوری که در سال ۱۴۰۲ مجموعه سوپاپ خودروها و مجموعه پلوس و شمع به سبد محصولات شرکت اضافه شد که باعث افزایش حدود ۱۲۰ قلم قطعه در سبد محصولات شرکت شد.

شرکت ماد پارت راز

معرفی ۲ محصول جدید و استراتژیک در سبد محصولات شرکت ماد پارت راز

مدیرعامل آذرین ماد پارت راز در ادامه و در راستای توسعه سبد محصولات از معرفی و افزودن ۲ محصول استراتژیک دیگر ظرف دو ماه آینده به سبد محصولات این شرکت خبر داد و گفت: با افزودن ۲ محصول جدید و استراتژیک مجموعه کامل کمک فنر خودرو و دیسک و صفحه کلاچ از بهترین سورس های اروپایی، سبد محصولات شرکت به بیش از ۱۰۰۰ محصول افزایش می یابد.

شرکت ماد پارت راز

احمدی همچنین به تلاش این شرکت برای توسعه برند کیفی رایزکو در بازار اشاره و تاکید کرد: در حال حاضر تمامی خودروهای ایران خودرو و سایپا و گروه بهمن جز سبد محصولات استراتژیک ما در بازار افترمارکت هستند و به همین منظور قطعاتی را تامین و توزیع می کنیم که نیاز بازار این ۳ خودروساز بزرگ را به طور کامل پوشش می دهد.

 قطعات استراتژیک خودروهای چینی به سبد محصولات اضافه می شود

عضو هیات مدیره شرکت آذرین ماد پارت راز همچنین از ورود این شرکت به بازار قطعات خودروهای چینی خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و به دنبال مذاکرات صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۴ قطعات استراتژیک خودروهای چینی نیز به سبد محصولات ما اضافه شود.

شرکت ماد پارت راز

احمدی با اشاره به برخی مشکلات دارندگان خودروهای چینی خارج از زمان گارانتی در تامین نیاز قطعه یدکی و نگرانی نسبت به کمیت و کیفیت قطعات در بازار افترمارکت، اضافه کرد: به منظور رفع  نیاز بازار قطعات خودروهای چینی علاوه بر تامین قطعات با کیفیت و قیمت مناسب در سبد محصولات، به زودی و طی مذاکراتی که در جریان است، مجوز نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش یکی از خودروسازان چینی داخلی را کسب خواهیم کرد.

شرکت ماد پارت راز

وی در پایان گفت: امیدواریم در کنار رقبای جدی که در بازار قطعه یدکی در کشور وجود دارد، بتوانیم با تلاشی که در راستای توسعه سبد محصولات و رشد خوبی که از ۲ سال گذشته  با همراهی مجموعه مدیران هلیدینگ رایزکو صورت گرفته است، جایگاه خوبی را در بازار افترمارکت کسب کنیم.

شرکت ماد پارت راز

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو از ۲۹ خرداد تا یک تیر ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است و گروه بازرگانی آذرین ماد پارت راز هم با حضور در این نمایشگاه در سالن میلاد ( ۳۱B)  اقدام به نمایش جدیدترین و مهم‌ترین دستاوردهای خود در بازار قطعات خودرو کرده است.

شرکت ماد پارت راز

کد خبر 145406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha