دایون Y7 با تجهیزات آفرودی پیش فروش می شود (+جدول فروش)

صنایع خودروسازی ایلیا، شرایط پیش فروش دایون Y7 با امکانات و آپشن‌های مختلف و تجهیزات آفرودی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودروسازی ایلیا از آغاز پیش فروش خودرو شاسی بلند دایون Y7 همراه با امکان سفارشی سازی این خودرو و تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی خبر داد.

دایون Y7 که یکی از معدود خودروهای شاسی مستقل در بازار خودرو ایران است در این طرح فروش با اقساط ۱۲ تا ۴۸ ماهه عرضه می‌شود.

خودروسازی ایلیا در جزئیات فروش دایون اعلام کرده که نه تنها قابلیت سفارش امکاناتی مانند رادار نقطه کور و دوربین ۳۶۰ درجه روی این خودرو وجود دارد بلکه می‌توانید نصب تجهیزات آفرودی را روی این خودرو بدون ابطال گارانتی سفارش دهید.

مبلغ پیش پرداخت در این طرح فروش، ۸۱۲ میلیون تومان اعلام شده و تحویل خودرو نیز ۹۰ روز کاری خواهد بود.

دایون Y7 در جلو از تعلیق جناقی دوبل و در عقب نیز از تعلیق ۵ لینک بهره‌مند است که این خودرو را به گزینه‌ای مناسب برای سفرهای آفرودی تبدیل می‌کند. امکانات دیگر مانند موتور قدرتمند ۲.۴ لیتری میتسوبیشی با توان ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC و سیستم دو دیفرانسیل سبک و سنگین با تکنولوژی بورگوارنر نیز در دایون Y7، این خودرو را به خودرویی مناسب آفرود تبدیل کرده است.

جزئیات فروش دایون Y7 را در جدول ذیل ببینید:

دایون Y7

جزئیات مهم فروش دایون Y7 در قرارداد:

خودروهای فروخته شده دارای گارانتی این شرکت به مدت ۳ سال با ۱۰۰ هزار کیلومتر است.

با توجه به فروش خودروها بر اساس موجودی قابل تخصیص انجام ثبت نام برای هر خودرو منوط به وجود سهمیه قابل فروش خواهد بود.

حق الزحمه نمایندگی های مجاز توسط شرکت تأمین و پرداخت می شود. بنابراین دریافت هرگونه وجه اضافی تحت هر عنوان غیر مجاز و بر خلاف مقررات شرکت است.

 متقاضیان خرید خودرو مکلفند وجوه مربوط به قیمت خودروی مورد درخواست را فقط به نام و به حساب بانکی شرکت صنایع خودروسازی ایلیا واریز کنند.

در صورت عدم رعایت مورد مذکور شرکت هیچگونه مسئولیت و تعهدی در قبال متقاضی نخواهد داشت ۵۰ هزینه های شماره گذاری اسقاط عوارض قانونی و مالیات بر ارزش افزوده مورد محاسبه قرار گرفته و در فاکتور فروش لحاظ شده است و چنانچه در زمان تحویل تغییری توسط مراجع ذیصلاح اعلام شود نسبت به محاسبه و دریافت ما به التفاوت اقدام خواهد شد.

در صورت درخواست متقاضی برای نصب آپشن های اضافه دوربین ۳۶۰ درجه سنسور جلو و عقب، رادار نقطه کور و ... هزینه مربوطه جداگانه دریافت می شود.

 در صورت درخواست برای تجهیزات آفرودی تحت گارانتی به صورت جداگانه شرکت لیست را ارائه می کند.

کد خبر 145467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha