قیمت مردادماه خودرو «ساینا اس» اعلام شد (+کاتالوگ)

شرکت سایپا قیمت مردادماه خودرو ساینا اس را اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو، پیرو اﻋﻼم ﻧﺘﺎﯾﺞ در ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ یکپارچه تخصیص خودرو، ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن ﺣﺎﺋﺰ شرایطی که در ﻃﺮح ﻋﺎدی ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻣﺬکور در ﺳﺎل گذشته ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم اوﻟﯿﻪ ﺧﻮدرو ﺳﺎﯾﻨﺎ اس ﺑﺎ اﺳﺘﺎﻧﺪارد ۸۵ گانه اﻗﺪام کرده و در ﺗﺎرﯾﺦ ۱۵ مردادماه امسال پیامک برای آنها ارﺳﺎل شده است می توانند نسبت به وارﯾﺰ وﺟﻪ ﺧﻮدرو و ﺛﺒﺖ ﻧﺎم اقدام کنند.

براساس این گزارش، به دنبال این بخشنامه، قیمت خودرو ساینا اس در مردادماه ۱۴۰۳ مبلغ ۳۴۵ میلیون و ۷۶۴ هزار تومان اعلام شده است و این خودرو در رنگ سفید با زمان تحویل ۹۰ روزه به ثبت نام کنندگان در نیمه اول زمستان ۱۴۰۳ فروخته خواهد شد.

ساینا.اس سدان اقتصادی با ظاهر زیبا و امکانات به‌ روز گروه خودروسازی سایپا پس از تولید و عرضه سدان اقتصادی ساینا که با استقبال بخش بزرگی از بازار خودرو کشور مواجه شد؛ این‌بار با تکیه بر نظرسنجی‌های عمومی از مشتریان و علاقه‌مندان حوزه طراحی استایل خودرو، اقدام به تغییر نمای ظاهری خودرو ساینا و تجهیز آن به امکانات و آپشن‌های روز مورد نیاز در بازار کرد تا محصولی متفاوت و منطبق با خواست و سلیقه مخاطبان خود تولید و عرضه کند.

خودروهای ساینا.اس با برخورداری از امکانات و تجهیزات متفاوت و ظاهر زیبا و به‌روز، علاوه بر موفقیت در همه آزمون‌های استانداردی در کشور، به‌عنوان محصولاتی در رده قیمتی اقتصادی می‌توانند رضایت مشتریان را فراهم کنند.

همپا با تولد سایپای نوین و ورود این خودروساز به عرضه محصولات متفاوت از گذشته، این خودروساز، محصول ساینا.اس را عرضه کرده است.

کاتالوگ ساینا اس

کد خبر 145699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha