زمان اولین فروش کراس اوور جدید مکث موتور اعلام شد / تیارا پرایم آمد (+قیمت، تصاویر، جدول فروش و مشخصات فنی)

شرکت مکث موتور از زمان اولین فروش خودرو تیارا پرایم، کراس اوور جدید این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، امکان پیش ثبت نام خودرو تیارا پرایم(Beijing X۷) در قالب فروش عادی، از ۵ شهریور آغاز و تا روز یکشنبه ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه آنلاین شرکت مکث موتور به نشانی www.maxmotorco.com انجام خواهد شد.

براساس این گزارش، در صورتیکه تعداد متقاضیان بیش از ظرفیت قابل عرضه باشد، پس از انجام راستی آزمایی توسط سازمانهای مربوطه، تعیین تکلیف اسامی منتخبان از طریق فرایند قرعه کشی صورت می پذیرد.

تیارا پرایم

منتخبان می توانند پس از دریافت پیام کوتاه نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام و واریز وجه در زمان اعلامی اقدام کنند. و سایر متقاضیان می توانند در نوبت های آتی، برای خرید خودرو تیارا پرایم شرکت نمایند.

این گزارش می افزاید که خودرو تیارا پرایم با قیمت ۲ میلیارد و ۱۰۴ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان در دو روش نقدی یک مرحله ای و یا پرداخت دو مرحله ای به متقاضیان عرضه خواهد شد.

در پرداخت یک مرحله ای، خریداران از ۷۵ میلیون تومان تخفیف بهره مند خواهند شد و قیمت خودرو به مبلغ ۲ میلیارد و ۲۹ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان برای مصرف کننده محاسبه خواهد شد.

اما در پرداخت دو مرحله در مرحله اول مبلغ ۱ میلیارد و ۵۲ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و برای مرحله دوم نیز ۱ میلیارد و ۵۲ میلیون تومان از متقاضیان دریافت می شود.

کراس اوور تیارا پرایم در رنگ های سفید، مشکی و خاکستری با مدل ۱۴۰۳ در این فروش مکث موتور عرضه می شود.

پیش فروش تیارا پرایم

زمان تحویل خودرو مورد اشاره برای خریداران با پرداخت یک مرحله ای ۲۵ روز کاری و خودرو تیارا پرایم در خرید دو مرحله ای ظرف ۴۵ روز تحویل خریداران و متقاضیان خواهد شد.

بنا بر این گزارش، ثبت درخواست فوق، هیچ گونه حقی مبنی بر ثبت نام و واریز وجه و تحویل خودرو تا اعلام نهایی شدن ثبت نام برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد.

در این مرحله از پیش ثبت نام، مکث موتور، شرایط و ظرفیت ویژه ای را در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نیز در نظر گرفته است.

تیارا پرایم

در ادامه برای آشنایی هرچه بیشتر شما مخاطبان به مشخصات فنی تیارا پرایم می پردازیم.

تیارا پرایم

مشخصات و ابعاد تیارا پرایم

ابعاد خودرو تیارا پرایم به ترتیب طول، عرض و ارتفاع شامل ۴۷۴۵، ۱۸۹۲ و ۱۷۱۵ میلی متر می باشد. فاصله محوری طولی در این خودرو ۲۸۰۰ میلی متر است.

حجم محفظه بار ۴۱۰ لیتر، ظرفیت باک بنزین ۶۰ لیتر و نوع رینگ خودرو مذکور آلومینیومی ۱۹ اینچ می باشد.

تیارا پرایم

مشخصات فنی خودرو تیارا پرایم

تیارا پرایم از یک موتور ۱.۵ لیتر توربو شارژ GDI با حداکثر قدرت ۱۸۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۰۵ نیوتن متر بهره می برد. مصرف سوخت در این خودرو ۷.۴ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. این کراس اوور دیفرانسیل جلو از یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه بهره می برد و سیستم ترمز در آن جلو دیسکی خنک شونده و عقب دیسکی است.

تیارا پرایم

تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی کراس اوو تیارا پرایم

تیارا پرایم در بخش تجهیزات و امکانات به سیستم کمکی ترمز ABS و BAS، سیستم ورود و استارت بدون کلید، کنترل پایداری (ESP)، سیستم پارک اتوماتیک، کیسه هوای راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده ای، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی، مالتی مدیا، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی(HSA)، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ۲ نقطه ای، سنسور پارک جلو و عقب، سانروف پانورامیک، کروز کنترل تطبیقی (ACC)، درب برقی صندوق عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت و صندلی سرنشین جلو در ۴ جهت، چراغ جلوهای LED، حافظه صندلی راننده و آینه های جانبی، سیستم پیشگیری از تصادف در جلو(ترمز خودکار اضطراری)، گرمکن، سردکن و ماساژور صندلی های جلو، سیستم حرکت بین خطوط، شارژر وایرلس، سیستم هشدار نقطه کور، دستگیره مخفی دربهای جلو و عقب بهره می برد.

تیارا پرایم

تیارا پرایم

تیارا پرایم

برای دریافت کاتالوگ رسمی کراس اوور تیارا پرایم اینجا کلیک کنید.

کد خبر 145830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha