اعلام قیمت جدید پیکاپ بهمن G۹ در شهریور ۱۴۰۳ (+مشخصات فنی)

قیمت جدید پیکاپ بهمن G۹ برای شهریور ۱۴۰۳ مشخص و اعلام شد.

به گزارش پرشین خودرو، قیمت جدید پیکاپ بهمن G۹ برای عرضه در شهریورماه ۱۴۰۳ مبلغ ۲ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان اعلام شده است.

پیش تر پیکاپ بهمن G۹ با قیمت ۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان به بازار عرضه شده بود.

ابعاد خودرو

طول، عرض و ارتفاع پیکاپ بهمن G۹ به ترتیب ۵۳۹۳، ۲۰۴۵ و ۱۹۶۵ میلی متر با وزن خالص ۲۰۶۰ کیلوگرم می باشد.

فاصله دو محور در این پیکاپ ۳۲۳۰ میلی متر است و ابعاد اتاق بار عقب در آن به ترتیب طول، عرض و ارتفاع به میزان ۱۵۳۰، ۱۷۰۰ و ۵۱۵ میلی متر اعلام شده است.

میزان بار مجاز(بدون احتساب سرنشین) با پیکاپ بهمن جی۹ به اندازه ۴۹۵ کیلوگرم است و این خودرو از فضایی برای ۵ سرنشین برخوردار می باشد.

قوای محرکه و مشخصات فنی

بهمن G۹ از یک موتور به حجم ۲ لیتر توربو شارژر پاشش مستقیم (GDI) به قدرت ۱۹۵ اسب بخار و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد که نوع گیربکس در این خودرو اتوماتیک ۸ سرعته ZF و تیپ ترونیک است.

این پیکاپ استاندارد آلایندگی یورو ۶ را پاس می کند. مصرف سوخت ترکیبی در بهمن جی۹۰ برای هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۰.۱ لیتر است و ظرفیت باک این خودرو ۸۰ لیتر می باشد.

بهمن جی۹ یک پیکاپ دو دیفرانسیل است که سیستم تعلیق عقب آن کمک فنر هیدرولیکی، چند میله ای ( Multi Link ) بوده و سیستم تعلیق جلو در این پیکاپ دو جناغی است.

این پیکاپ از فرمان برقی بهره می برد و سایز تایر و تایر زاپاس آن با جنس رینگ آلومینیومی ۷۰R۱۷/۲۸۵ اعلام شده است و قفل دیفرانسیل عقب نیز دارد.

بهمن G9

تجهیزات ایمنی

در خصوص تجهیزات ایمنی موجود در پیکاپ بهمن G۹ می توان به سیستم ترمز جلو و عقب دیسکی، ترمز پارک(دستی) برقی (EPB)، سیستم کمکی ترمز (BA+EBD)، سیستم ضد قفل ترمز(ABS)، سیستم کنترل پایداری خودرو(ESC)، سیستم کنترل کشش / سیستم کنترل لغزش (TCS/ASR)، سیستم کنترل خودرو در سربالایی(HAC)، سیستم کنترل خودرو در سراشیبی(HDC)، سیستم هشدار اضطراری(ESS)، سیستم پیشرفته هشدار حرکت بین خطوط با قابلیت فعال/ غیر فعال(LDW)، ایربگ های راننده، سرنشین جلو و جانبی، سیستم ضد سرقت الکترونیکی، عملکرد قفل شدن اتوماتیک درب ها، بازکردن اتوماتیک قفل درب ها در تصادف، قطع اتوماتیک سوخت در تصادف، سیستم اتوماتیک هشدار تصادف از جلو(FCW)، سیستم کنترل خودرو در مقابل وارونه شدن(RMI) و سیستم نمایش فشار باد تایرها(TPMS) اشاره کرد.

برای دریافت کاتالوگ رسمی پیکاپ بهمن G۹ اینجا کلیک کنید.

کد خبر 145876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha