زمان فروش و قیمت سدان لوکس مدیران خودرو مشخص شد / آریزو ۸ در طرح جایگزینی با خودروهای کارکرده هم قرار گرفت (+جدول انواع فروش)

زمان فروش و قیمت خودرو آریزو ۸، سدان لوکس مدیران خودرو مشخص و اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سدان لوکس مدیران خودرو یعنی فونیکس آریزو ۸ اکسلنت از روز شنبه ۱۷ شهریورماه جاری به صورت نقد و اقساط از طریق نمایندگی های شرکت مدیران خودرو به فروش خواهد رسید.

آریزو ۸ اکسلنت در دو مدل ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ قرار است به بازار کشور عرضه شود و قیمت این خودرو نیز ۲ میلیارد و ۱۸۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

براساس این گزارش، خودرو آریزو ۸ در رنگ های سفید و مشکی به فروش می رسد و این محصول با پیش پرداخت ۶۰ درصد و مدت زمان بازپرداخت ۱۲ تا ۶۰ ماهه با ۲۳ درصد سود نیز بصورت اقساطی به متقاضیان عرضه خواهد شد. زمان تحویل خودرو به مشتریان ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

شرایط فروش آریزو 8 اکسلنت

فروش آریزو ۸ در طرح جایگزینی خودروهای کارکرده مدیران خودرو

شرایط فروش اعتباری ویژه "طرح جایگزینی" خودروهای کارکرده با خودروهای نو تمام محصولات شرکت مدیران خودرو که سال تولید آنها مربوط به ۱۳۹۵ به بعد می باشد، مطابق با جدول ذیل از طریق شرکت ایرانیان خودرو بعنوان "مجری طرح"، صرفا"ویژه نمایندگان منتخب این طرح اجرا خواهد شد.

شرایط فروش آریزو 8 اکسلنت در طرح جایگزینی
شرایط فروش آریزو ۸ اکسلنت در طرح جایگزینی

نکات مهم در فروش خودرو آریزو ۸ اکسلنت

۱) متقاضیان طرح جوانی جمعیت(مادران) دارای اولویت ثبت نام در تمامی نمایندگان مدیران خودرو در سراسر کشور خواهند بود.

۲)زمان فعال شدن ثبت نام برای این خودروها، مطابق با شرایط این بخشنامه، توسط واحد فروش شرکت مدیران خودرو متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

۳) امکان افزایش حداقل میزان پیش پرداخت با توجه به محدودیت شرکت های ارائه دهنده تسهیلات وجود خواهد داشت.

۴) مشتریان می بایست حداکثر ظرف مدت ۱۵روز از تاریخ ثبت نام، نسبت به تکمیل و تسلیم تمام مستندات مورد نیاز شرکت اقدام کنند. بدیهی است در پایان مدت مذکور
شرکت هیچ گونه تعهدی در خصوص اخذ مدارک و در نتیجه انعقاد قرارداد و تحویل خودرو به مشتری نخواهد داشت.

۵) اعتبارسنجی مشتریان و ضامن ها(عدم وجود چک برگشتی و اقساط معوق ) مطابق با اطلاع رسانی های پیشین انجام می شود.

۶) تاریخ تایید پرونده های مشتریان توسط شرکت مالک اولویت تخصیص و ارسال خودروها می باشد.

۷) ثبت نام تنها از محل رنگ های فعال سیستم فروش امکان پذیر است.

۸) در صورت تاخیر در تحویل خودرو(از تاریخ تحویل مندرج در قرارداد)، بنابر درخواست مشتری ۱۲ درصد جریمه تاخیر قابل محاسبه و پرداخت خواهد بود.

۹) هر کد ملی مجاز به یک بار ثبت نام(تا زمان صدور پلاک در ثبت نام های نقدی و تا زمان فک رهن در ثبت نام های اقساطی) می باشد.

آریزو 8

آریزو ۸ را بشناسیم

آریزو ۸ محصولی است که برای به چالش کشیدنِ بازار سدان‌ها طراحی شده و گواهی بر تعهد فونیکس به نوآوری و کیفیت است.

آریزو ۸ با طراحی شیک و قابلیت‌های پیشرفته، تجربه رانندگی بی نظیری را ارائه می‌دهد.

موتور ۲ لیتری با کارایی و قدرت بالا در کنار فضای داخلی راحت و جادار، راحتی را در هر سفر تضمین می‌کند.

آریزو ۸ فراتر از یک خودرو، بیانیه‌ای در مفهوم سبک و پیچیدگی طراحی است. فرقی نمی‌کند در خیابان‌های شهر پیمایش کنید یا مشغول کاوش در جاده‌ها باشید، آریزو ۸ برای شما یک همراه عالی است.

آریزو 8

نمای خارجی چشم نواز

آریزو ۸ یک خودروی بسیار زیبا با طراحی منحصر به فرد است که آن را از تمامی رقبایش متمایز می کند. این سدان بسیار با کیفیت شما را متمایز می کند و اطرافیان را به بهت فرو می برد.

آریزو 8

مشخصات فنی آریزو ۸

آریزو ۸ یک محصول فول آپشن می باشد که می تواند هر سلیقه ای را راضی کند. این ماشین از موتور بسیار قوی ۲ لیتری TGDI بهره می برد و شما می‌توانید لذت رانندگی را از آن ببرید. قدرت موتور این خودرو ۲۵۴ اسب بخار با حداکثر گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر می باشد

آریزو ۸ دارای انتخاب حالت رانندگی در موقعیت اکو، اسپرت و نرمال است و این محصول از یک گیربکس هفت سرعته WDCT با ترمز پارک برقی EPB + Autohold بهره می برد.

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، گرم کن و سردکن صندلی های جلو، سنسور پارک جلو و عقب، سانروف پانورامیک به همراه سایبان برقی، سنسور نور و باران، نمایشگر دوگانه ۱۲ اینچی، سیستم کنترل فشار بادتایر (TPMS) و سیستم های کمکی راننده ADAS از دیگر امکانات و تجهیزات آریزو ۸ اکسلنت اعلام شده است.

کابین آریزو 8

طراحی زیبای داخل ماشین

آریزو ۸ علاوه بر طراحی جذاب خارجی، دارای طراحی داخلی زیبا و جذابی نیز می باشد. این طراحی با استفاده از مواد با کیفیت و خطوط ظریف و مدرن، فضایی لوکس و اسپرت برای راننده و سرنشینان آن فراهم آورده است. 

در ادامه کاتالوگ فونیکس آریزو ۸ را با یکدیگر مرور می کنیم:

کاتالوگ آریزو 8

کد خبر 145881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha