فروش اقساطی پیکاپ T9 کرمان موتور با قیمت جدید آغاز شد (+زمان و جدول فروش)

شرکت کرمان موتور، زمان و شرایط اولین فروش اقساطی پیکاپ T9 این شرکت خودروسازی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت کرمان موتور فروش اقساطی پیکاپ اتوماتیک T9 را برای نیمه دوم شهریورماه ۱۴۰۳ آغاز می کند.

پیکاپ T9 اتوماتیک از سوی شرکت کرمان موتور در ۱۴ روز از ۱۸ تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ بصورت اقساطی فروخته می شود.

قیمت پیکاپ T9 در این طرح فروش، ۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان اعلام شده است. (پیش تر خودرو پیکاپ T۹ در ابتدای شهریورماه امسال با قیمت ۱ میلیارد و ۹۷۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به صورت نقدی فروخته شد.)

مبلغ پش پرداخت برای خرید اقساطی پیکاپ اتوماتیک کرمان موتور ۱ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان می باشد و این خودرو در اقساط ۱۲ و یا ۲۴ ماهه به خریداران فروخته خواهد شد.

زمان تحویل خودرو پیکاپ اتوماتیک T9 به خریداران ۹۰ روز کاری خواهد بود. و جریمه تاخیر در تحویل خودرو ۳ درصد بصورت ماهانه می باشد.

روش ثبت نام این پیکاپ کرمان موتور بصورت اینترنتی و در آدرس http://customer.kermanmotor.ir انجام می شود.

رنگ های خودرو پیکاپ T9 در این طرح فروش سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری، و خاکستری طوسی روشن متالیک اعلام شده است.

اقساط به صورت هر ۳ ماه یک چک در این طرح فروش محاسبه شده است و تاریخ اولین چک ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۳ خواهد بود. سند خودرو نیز تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی می ماند و فقط با تسویه حساب نهایی سند خودرو آزاد خواهد شد.

در بخشنامه فروش پیکاپ کرمان موتور آمده: تمام هزینه ها، مالیات ها، عوارض، بیمه شخص ثالث و سایر هزینه هایی که قانون پرداخت آن را به عهده مشتری و مصرف کننده گذاشته است بر اساس تعرفه های سال ۱۴۰۳محاسبه شده است، و در صورت تغییر قوانین و نرخ ها در زمان تحویل خودرو مابه التفاوت به عهده متقاضی می باشد.

در ادامه جدول فروش اقساطی پیکاپ اتوماتیک کی ام سی T9 در نیمه دوم شهریورماه ۱۴۰۳ را با یکدیگر مرور می کنیم:

شرایط فروش اقساطی T9

خودرو پیکاپ اتوماتیک KMC T9 یا همان JAC T۹ که نسل بعدی خودروی T8 می باشد، خودرویی است که نسبت به نسل قبلی خود طراحی عضلانی‌تر و امکانات بیشتری دارد. با توجه به شرایط و فروش خوبی که KMC T8 در بازار از خود ثبت کرده است، انتظار می‌رود که KMC T9 ، با پیشرفت در طراحی و امکانات، میزان فروش خوبی را برای کرمان موتور به ارمغان بیاورد. کی ام سی تی۹ را می‌توان بلوغ جک در طراحی و مهندسی پیکاپ دانست. این خودرو از نظر فنی کاملا از T8 قوی‌تر عمل می‌کند و طراحی آن هم با هر آنچه در دیگر پیکاپ‌های چینی دیده‌ایم، متفاوت است.

کد خبر 145884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha