راز پشت موفقیت چری تیگو ۷ در بازارهای جهانی؛ تحلیل و بررسی

شرکت چری در سال ۲۰۲۴ توانسته است تا موفقیت‌های متوالی بین‌المللی خود در زمینه نوآوری و کیفیت محصولات را تکرار کند. این موفقیت‌ها استمرار این شرکت برای افزایش کیفیت محصولات تولیدی و نفوذ بیشتر برند در بازار را نشان می‌دهد.

به گزارش پرشین خودرو، طی سال‌های گذشته، چری با جدیت بالاترین استانداردهای فناوری و کیفی را در محصولات خود رعایت کرده و همین مورد موجب شد تا همراه با افزایش فروش، درخشش چشمگیری در بازار جهانی داشته باشد.

درخشش چری در بازار مصر و برزیل

به عنوان مثال، مجله خودروسازی معتبر Auto Esporte در کشور برزیل، چری تیگو ۷ را با جایزه "۲۰۲۴ بهترین شاسی بلند سایز متوسط" معرفی کرد. این انتخاب، بیانگر مزیت رقابتی تیگو ۷ در طراحی را در بازارهای مختلف است.

علاوه بر این، خریداران در وبگاه وب‌موتورز، دو خودرو تیگو ۷ اسپرت و تیگو ۵ اسپرت را به عنوان مقام‌های اول و دوم در میان پنج خودروی جدید محبوب برزیل در سال ۲۰۲۴ انتخاب کردند.

اما عملکرد چری در بازار مصر نیز فوق‌العاده بوده است. تیگو ۸ "جایزه بهترین عملکرد و خودروی لوکس چینی" را دریافت کرد که نشان دهنده تعهد چری به برتری در تولید خودرو است.

راز پشت موفقیت چری تیگو ۷ در بازارهای جهانی؛ تحلیل و بررسی

تیگو ۷ همچنین به دلیل عملکرد و طراحی عالی خود موفق به دریافت عنوان «پرفروش‌ترین SUV در بخش C» شد که رقابت‌پذیری چری در بخش SUV را بیشتر به اثبات می‌رساند.

شایان ذکر است، چری با توجه به نفوذ عمیق این برند در بازار، رویکرد نوآورانه، تعهد به مهارت‌های برتر و بهینه‌سازی مداوم محصول توانست به عنوان «پرفروش‌ترین برند خودرو در مصر در سال ۲۰۲۳» انتخاب شود.

رژه قدرتمند چری در عربستان

چری جذابیت برند خود را در عربستان سعودی به نمایش گذاشت. چری همراه با ۲۵۰ مالک خودرو، بزرگترین رژه مالکان برند را با تیگو ۷ پرو مکس تازه راه اندازی شده، در پیست کورنیش جده برگزار کرد و با موفقیت رکورد جهانی گینس را ثبت کرد.

راز پشت موفقیت چری تیگو ۷ در بازارهای جهانی؛ تحلیل و بررسی

چری در عین حال، سومین جایزه طلای متوالی را در شاخص سالانه رضایت فروشنده NADA (DSI) در آفریقای جنوبی دریافت کرد.

نفوذ چری در بازارهای جدید در حال افزایش است

توانایی چری برای متمایز شدن در یک بازار رقابتی شدید به دلیل محصولات برجسته و حضور قدرتمند برند آن است. جوایز متعددی که چری در سطح جهانی دریافت کرده‌، گواهی بر آگاهی بازار و تعهد تزلزل ناپذیر آن به کیفیت محسوب می‌شود. این تمرکز دوگانه بر بازار و کیفیت، تصویر برند چری را شکل داده و باعث رشد و شناخت مداوم آن در سراسر جهان شده است.

فراتر از تلاش برای برتری محصول، چری به طور مستمر در خدمات نوآوری می کند تا تجربیاتی فراتر از انتظارات مشتریان ارائه دهد.

راز پشت موفقیت چری تیگو ۷ در بازارهای جهانی؛ تحلیل و بررسی

چری می‌داند که تنها از طریق نوآوری‌های تکنولوژیکی و ارتقای محصول مستمر می‌تواند نیازهای رو به رشد و متغیر بازار را برآورده کند. پس از دریافت جوایز متعدد، چری همچنان متعهد به ارائه محصولات و خدمات استثنایی است که شگفتی ها و ارزش بیشتری را برای مصرف کنندگان در سراسر جهان به ارمغان می آورد.

کد خبر 145918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha