مرکز تست قطعات یدکی و داغی دوره گارانتی سایپا راه اندازی می شود

مدیرعامل سایپایدک از راه اندازی مرکز تست قطعات یدکی و داغی دوره گارانتی در این شرکت خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، اردلان حسینی، در این خصوص افزود: با توجه به تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مبنی بر ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، با افزایش تولید و تنوع محصولات در گروه خودروسازی سایپا، شاهد رشد خدمات پس از فروش در دوره های گارانتی و وارانتی هستیم.

وی که در نشست هم اندیشی با مدیران نمایندگی های استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی سخن می گفت، با اشاره به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش توسط سایپایدک بر افزایش سرعت ارائه خدمات تاکید کرد و گفت: با تامین به موقع قطعات یدکی و توزیع آن در سطح شبکه، در جهت ارائه خدمات مطلوب و حفظ رضایتمندی مشتریان گام بر می داریم.

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به اهمیت موضوع معیشت کارکنان شبکه نمایندگی ها سراسر کشور تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در این خصوص، ارایه خدمات رفاهی به کارکنان شبکه در دستور کار قرار دارد.

حسینی افزود: با بررسی های صورت گرفته و در راستای سرعت بخشیدن در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و بهبود اجرای فرآیندها در شبکه نمایندگی، راه اندازی مرکز تست قطعات یدکی و داغی دوره گارانتی در دست اقدام می باشد.

در پایان این نشست از نمایندگان برتر استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی که بر اساس مدل ارزیابی جامع نمایندگی های سازمان خدمات پس از فروش سایپا حائز رتبه برتر شده‌اند با اهدای لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد.

کد خبر 146006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha