شروع فروش عمومی کوییک GXR-L با قیمت جدید + قیمت مهرماه ۱۴۰۳ و بخشنامه فروش

فروش خودرو کوییک GXR-L شرکت پارس خودرو از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد در راستای افزایش عرضه محصولات و همچنین تنظیم قیمت بازار، شرایط فروش فوق العاده خودرو کوییک GXR-L محصول شرکت پارس خودرو را ویژه متقاضیان عادی، طرح‌ جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۴ از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com فعال کند.

بیشتر بخوانید: بررسی تخصصی انواع مدل کوییک

قیمت خودرو کوییک GXR-L مبلغ ۳۹۱ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان در این طرح فروش و برای مهرماه ۱۴۰۳ اعلام شده است. (پیش تر و مردادماه امسال قیمت این خودرو حدود ۳۸۵ میلیون تومان اعلام شده بود)

کوییک GXR-L

جدول فروش کوییک GXR-L

در این طرح فروش، مهلت ثبت نام برای متقاضیان عادی، تا زمان تکمیل ظرفیت است.

طرح‌ جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، به صورت پیش ثبت نام انجام و پس از استعلام، پالایش و احراز شرایط متقاضی از سازمان ثبت احوال کشور امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می شود.

همچنین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نیز به صورت پیش ثبت نام انجام می شود و پس از استعلام، پالایش و احراز شرایط متقاضی از ستاد نوسازی خودروهای فرسوده امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می شود.

کوییک GXR-L

یادآور می شود متقاضیان می‌توانند برای تسهیل در فرآیند ثبت نام، قبل از زمان شروع ثبت نام به آدرس قید شده مراجعه کرده و نسبت به ثبت و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

ثبت نام در این طرح فروش، صرفاً از طریق آدرس اینترنتی فوق الذکر امکان پذیر بوده و در صورت استفاده از سایر آدرس‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

برای دریافت بخشنامه فروش خودرو فروش کوییک GXR-L اینجا کلیک کنید.

کاتالوگ کوییک GXR-L

کد خبر 146034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha