رانندگی با غول‌های بهمن در پایانه باری؛ تجربه‌ای متفاوت برای مشهدی ها (+عکس)

گروه بهمن که در نمایشگاه خودرو مشهد طیف کاملی از خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین این گروه را به نمایش درآورده بود، این محصولات را برای تست به پایانه باری مشهد آورد تا علاقمندان بتوانند تجربه رانندگی با این خودروها را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، گروه بهمن و زیرمجموعه‌های این گروه در حوزه خودروهای کار و تجاری در طول برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد، محصولات زیادی را در حوزه خودروهای سنگین، نیمه سنگین و حمل و نقل عمومی به نمایش درآوردند.

تست درایو بهمن

با پایان نمایشگاه خودرو مشهد در روز ۳۱ شهریورماه اما کار برای گروه بهمن به پایان نرسید و برنامه جدیدی را در مشهد آغاز کرد.

تست درایو گروه بهمن

گروه بهمن پس از اتمام نمایشگاه خودرو مشهد، خودروهای کار و تجاری این گروه را برای تست درایو به پایانه باری مشهد آورد تا بازدیدکنندگان محصولات در نمایشگاه بتوانند تجربه بهتری از سواری و کیفیت این خودروها به دست آورند.

تست درایو بهمن

تست درایو محصولات بهمن در پایانه باری مشهد که تا پایان امروز نیز ادامه خواهد داشت، شامل کشنده بایک ایکس۹، کشنده فاو جی۷ سیبا موتور، کامیون فورس ۱۲ تن و کشنده تک محور فاو جی۶ می‌شود که علاقمندان می‌توانند جهت آزمایش رانندگی به محل پایانه بار مشهد مراجعه کنند.

تست درایو گروه بهمن

البته گروه بهمن برخی محصولات را نیز در این پایانه برای معرفی بیشتر به نمایش گذاشته است. کامیونت فورس ۶ تن و کامیون امپاور BD۳۰۰ نیز دو محصولی است که صرفا در این پایانه به نمایش عمومی درآمده است.

برنامه تست درایو خودروهای کار و تجاری گروه بهمن تا پایان امروز ۲ مهرماه ۱۴۰۳ در محل پایانه باری مشهد، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 146035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha