کامیون جدید آمیکو چه زمانی معرفی می‌شود؟ (+فیلم)

گروه صنعتی آمیکو در روزهای آینده از یک کامیون جدید رونمایی خواهد کرد که تا امروز تصاویری کم و نامشخصی از این کامیون منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، گروه صنعتی آمیکو که برای اولین بار در ایران پای پیکاپ‌های آفرودی و سایز بزرگ را با آسنا باز کرده بود از خودروسازانی است که خودروهای کار و تجاری سبک و سنگین را در خط تولید این شرکت دارد.

آمیکو از آن دست شرکت‌های بخش خصوصی است که فعالیت خود را با تولید تراکتور، کولر گازی و موتورسیکلت آغاز کرد و امروز به جایی رسیده که به عنوان یکی از شرکت‌های پیشتاز در تولید خودروهای کار و تجاری شناخته شده و به خوبی خلاهای بازار را شناسایی و محصولی متناسب با نیاز بازار را عرضه می‌کند.

شناخت مناسب آمیکو از بازار که اتفاقا نقطه قوت این شرکت نیز محسوب می‌شود را می‌توان از معرفی پیکاپ آسنا به بازار متوجه شد چون این شرکت توانست به خوبی یکی از کمبودهای بازار را شناسایی و محصولی تولید کند که امروزه به یکی از خودروهای اصلی بسیاری از خودروسازان داخلی تبدیل شده است.

در ادامه همین سیاست، آمیکو یک کامیون جدید را در روزهای آینده رونمایی خواهد کرد که تا امروز فقط تصاویری نامشخص و تبلیغاتی از آن منتشر شده است.

از مشخصات فنی این کامیون که احتمالا با کاربری کمپرسی هم راهی بازار خواهد شد، اطلاعاتی در دسترس نیست و حتی زمان رونمایی آن نیز به صورت رسمی اعلام نشده است اما با توجه به ویدئوهایی که در صفحات رسمی آمیکو در فضای مجازی منتشر شده است، انتظار می‌رود تا به زمان رونمایی کامیون جدید آمیکو نزدیک باشیم.

ویدئوی تبلیغاتی آمیکو از کامیون جدید این شرکت را در ادامه ببینید:

کد خبر 146036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha