کد خبر 146058
۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
مزایا و معایب جک j۴ کدامند؟

آیا خودرو j۴ jac خودروی خوبی است؟ ارزش خرید دارد؟ در این مقاله تصمیم داریم به موضوع معایب جک j۴ و همچنین مزایای این خودرو از کمپانی کرمان موتور بپردازیم و شما را برای خرید جک j۴ راهنمایی کنیم.

به گزارش پرشین خودرو، آیا خودرو j۴ jac خودروی خوبی است؟ ارزش خرید دارد؟ در این مقاله تصمیم داریم به موضوع معایب جک j۴ و همچنین مزایای این خودرو از کمپانی کرمان موتور بپردازیم و شما را جهت خرید جک j۴ راهنمایی کنیم. بنابراین اگر تصمیم به خرید این خودرو دارید، تا انتهای این مقاله پرشین خودرو حتما همراه ما باشید.

ابتدا بهتر است به سراغ معرفی جک j۴ برویم و پس از آن، موضوع معایب و مزایای آن را بررسی کنیم.

J۴ jac

در خصوص معرفی خودروی j۴ jac بهتر است بدانید این خودرو در گروه خودروهای چینی قرار می‌گیرد که توسط کرمان موتور مونتاژ و به بازار خودرو ایران معرفی شده است. در خصوص تاریخچه این خودرو اینگونه آورده شده است که در نمایشگاه خودرو که در سال ۲۰۱۲ در گوانگجو برگزار شده، با نام اصلی JAC Heyue A۳۰ معرفی شد و چند ماه بعد، به فروش همگانی رسید.

پس از آن کرمان موتور با توافقاتی که با شرکت JAC انجام داد توانست مونتاژ آن را در ایران انجام دهد. درباره کرمان موتور بهتر است بدانید که در سال ۱۳۶۹ تاسیس شده است و کارخانه اصلی آن در ارگ جدید بم قرار گرفته است. در واقع خودروهایی که در تهران مشاهده می‌کنید از این کمپانی، همگی در کرمان تولید شده اند و سپس به تهران ارسال شده اند. در برخی از مواقع حتی خود مشتری باید به شهر بم برود و خودرو را حضوری دریافت کند.

خودروی جک J۴در کشور چین از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ در چرخه تولید قرار داشت و سپس با توقف تولید مواجه شد. البته مدل های دیگر آن همزمان معرفی شد. به طور مثال پس از جذابیت این خودرو در مدل گیربکس دستی، نمونه گیربکس اتوماتیک آن نیز معرفی شد.

جک J۴ یک ماشین سدان (صندوقدار) از نوع کامپکت است. کامپکت به این معنی است که بخش صندوق خیلی در ظاهر خودرو اثر نگذاشته است و چیزی ما بین هاچ بک و صندوق دار است.

در مورد مشخصات فنی جک J۴ لازم است بدانید که این ماشین ۱۰۳ اسب بخار توان دارد و یک خودروی با ۴ سیلندر است. باید بدانید شتاب خاصی را نباید از این خودرو انتظار داشته باشید و در حد یک خودروی عالی نیست اما با توجه به قیمت متوسطی که دارد، در بازار ایران و در میان خودروهای دیگر، حرف های زیادی برای گفتن دارد. شتاب صفر تا صد را در ۱۳.۵ ثانیه میتوان با آن انجام داد.

مزایا و معایب جک j۴ کدامند؟

طراحی داخلی و بیرونی آن چشم گیر نیست اما طراحی ضعیفی هم در آن شاهد نخواهید بود.

حجم باک ۴۵ لیتر در نظر گرفته شده است و مصرف سوخت آن نیز معمولی است.

از امکانات جانبی این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

کیسه هوای راننده و سرنشین جلوف رادیو – ورودی USB – ۶ عدد بلندگو

سیستم ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه ای، کنترل فشار باد لاستیکTPMS، سنسور نور، چراغ‌های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل که جالب است، کروز کنترل، آینه های جانبی برقی به همراه گرمکن، روکش صندلی از نوع چرم، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان نیز بر روی آن قرار گرفته است.

حالا که به طور کلی و مختصر با جک جی ۴ آشنا شدید، بهتر است به سراغ موضوع اصلی مقاله برویم و مزایا و معایب جک J۴ را به شما معرفی کنیم.

معایب جک J۴

یکی از مهمترین معایب جک j۴ این است که با رده قیمتی که دارد، جای خالی برخی از ساده ترین امکانات در آن خالی است، از جمله سانروف که در این خودرو مشاهده نمی‌شود.

از دیگر معایب جک j۴ که مشتریان پس از مدتی استفاده به آن پی خواهند برد این است که رنگ خودرو کیفیت لازم را ندارد و با یک کارواش ساده یا یک باران، ممکن است رنگ دچار رفتگی شود. البته این موضوع مربط به مونتاژ کرمان موتور است و در محصولات اصلی جک موتورز، خیلی به ندرت شاهد رفتن رنگ خواهید بود.

احتمالا شنیده‌اید که خودروها در هنگام کولر گرفتن دچار کاهش شتاب می‌شوند، اما شاید برای شما عجیب باشد اگر به شما بگوییم یکی از معایب جک جی ۴ که مشتریان اعلام کرده اند این است که پس از گرفتن کولر، ترمز کمی با افت مواجه می‌شود.

این ۳ مورد که عنوان کردیم به عنوان مهمترین معایب جک j۴ از سمت مشتریان اعلام شده است. همچنین هزینه لوازم یدکی جک پس از اتمام گارانتی نیز موضوعی است که باید به آن دقت داشته باشید. البته با وجود فروشگاه لوازم یدکی آریان یدک که به طور تخصصی بر روی فروش لوازم یدکی خودروهای چینی فعالیت می‌کند نیازی به نگرانی وجود ندارد چراکه با بهترین کیفیت لوازم یدکی جک توسط آریان یدک از کشور چین به ایران وارد می‌شود.

سایت و فروشگاه لوازم و قطعات خودرو آریان یدک به عنوان بزرگترین و بهترین فروشگاه لوازم یدکی جک در بازار چراغ برق تهران توانسته است سهم خوبی از این بازار لوازم یدکی خودرو دریافت نماید.

اگر موافق هستید، به مزایای جک جی ۴ نیز اشاره داشته باشیم و موضوع این مقاله را به طور کامل بررسی کنیم.

مزایا و معایب جک j۴ کدامند؟

سه مورد مهم که در خصوص مزایا لازم است بدانید این است که این ماشین فضای مناسبی در اختیار راننده و سرنشینان قرار می‌دهد، نسبت مصرف سوخت آن معقول است و بالا نیست و همچنین ظاهر آن جالب توجه است ضمن اینکه سدان کامپکت است و همین کامپکت بودن نیز مزیت مهمی به شمار می‌رود به خصوص در شهری مثل تهران که برای خودروهای سدان با این حجم از ترافیک و کمبود جای پارک، داشتن خودروی کامپکت برای خانواده ها جالب توجه است و ضمن استفاده از صندوق، فضای خیلی زیادی از خودرو را نخواهند گرفت.

در این مقاله به موضوع مزایای جک جی ۴ و معایب آن پرداختیم و نظرات مشتریان را در اعلام این مشکلات به عنوان مهمترین دلایل انتخاب کردیم. در نهایت به یاد داشته باشید همه خودروها معایب و مزایای مختص به خود را دارند و این مهم است که با توجه به رده قیمتی که دارند، آیا انتخاب بهتری وجود دارد یا خیر و همچنین وضعیت لوازم یدکی و آپشن های خودرو را نیز باید مورد ارزیابی قرار داد.

کد خبر 146058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha