شروع فروش شاسی بلند مستقل با ۱ میلیارد تومان تسهیلات و قیمت قطعی (+قیمت و جدول فروش)

شرکت خودروسازی ایلیا، فروش شاسی بلند مستقل این شرکت خودروسازی را به قیمت قطعی و با یک میلیارد تومان تسهیلات آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودرو دایون Y7 از سوی شرکت صنایع خودروسازی ایلیا با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۹۹۸ میلیون تومان با پیش پرداخت ۷۵۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

براساس این گزارش، در این مرحله از فروش خودرو دایون Y7، مشتریان می توانند هم بصورت نقدی و هم اقساطی نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند.

در هر دو فروش نقدی و اقساطی، مشتریان باید ۱۵ روز پس از اولین پرداخت نسبت به واریز ۲۴۸ میلیون تومان اقدام کنند و خریداران نقدی پس از صدور دعوتنامه باید مابقی قیمت خودرو را بپردازند و خریداران اقساطی نیز می توانند ۱ میلیارد تومان تسهیلات با بازه زمانی پرداخت ۱۲ تا ۴۸ ماهه دریافت کنند و خودرو دایون Y۷ نیز پس از ۳۰ روز کاری تحویل خواهد شد.

همپنین خودرو دایون Y7 در طرح تحویل به صورت ۷۵ روز کاری با سود مشارکت ۲۴ درصد برای خریداران هم بصورت نقدی و هم اقساطی نیز در نظر گرفته شده است.

خودرو دایون Y7 در رنگ های سفید و مشکی برای خریداران قابل سفارش است.

شرایط فروش دایون Y7

مشخصات خودرو دایون Y7

دایون Y7 از یک موتور ۲۴۰۰ سی سی توربوشارژ بهره می برد که دارای ۲۱۵ اسب بخار قدرت و حداکثر ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور است. این خودرو استاندارد آلایندگی یورو ۵ را پاس می کند. دایون Y7 یک محصول دو دیفرانسیل است که از گیربکس ۶ دنده اتوماتیک بهره می برد. دایون Y7 یک شاسی بلند مستقل و ۷ نفره می باشد.

مدت زمان گارانتی خودرو دایون Y7 از سوی شرکت صنایع خودروسازی ایلیا، سه سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر(هر کدام زودتر فرا برسد) اعلام شده است.

علاقمندان برای دریافت فرم رزرو برای ثبت نام از طریق سایت رسمی شرکت صنایع خودروسازی ایلیا به نشانی https://ilia-auto.com/slaes انجام می شود.

کد خبر 146117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha