کد خبر 146232
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
خودروسازی ایلیا چرا برند خوب شد؟

صنایع خودروسازی ایلیا موفق به کسب نشان عالی مسئولیت(برند خوب) اجتماعی شد.

به گزارش پرشین خودرو، چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی (برند خوب) با حضور سازمان‌ها، شرکت‌های پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی و محمدجعفر قائم پناه معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به عنوان مهمان ویژه در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، پس از سخنرانی کوتاه هوشمند سفیدی دبیر جشنواره و رییس خانه روابط عمومی ایران، پیام خانم «ناتاشا پاولوویچ» رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی قرائت شد. این پیام با تأکید انجمن بین‌المللی روابط عمومی مبنی بر اینکه توسعه اقتصادی نباید تخریب محیطی را همراه داشته باشد و پیشرفت اقتصادی نباید تأثیرات منفی در پایداری جامعه ایجاد کند، همراه بود.

این جشنواره که با هدف ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی و اهمیت آن برگزار می شود، تقدیر از سازمان‌های فعال در این حوزه را در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» انجام می‌دهد.

صنایع خودروسازی ایلیا، به دلیل حضور مؤثر در صنایع خودروسازی کشور و توسعه محصولات خود، نشان عالی مسئولیت اجتماعی را از این جشنواره دریافت کرد. و عقیل مصطفایی معاون بازاریابی و فروش به نمایندگی از صنایع خودروسازی ایلیا این نشان را دریافت کرد.

تندیس برند خوب برای ایلیا

کد خبر 146232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha