آخرین خبرها از سهند، P۹۰ و خودروهای وارداتی پارس خودرو / موتور تولید پارس‌خودرو گرم می شود

شرکت پارس‌خودرو با افزایش تولید محصولات خود قصد دارد تا انتهای سال، آمار تولید را نسبت‌ به گذشته ارتقا دهد.

به گزارش پرشین خودرو، از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، روند تولید در پارس‌خودرو افزایشی بوده و این شرکت توانسته است در یک فرایند ماهانه، تیراژ تولید محصولات خود را افزایش دهد.

آخرین گزارش صورت‌های مالی پارس‌خودرو در کدال نشان می‌دهد این شرکت توانسته در شهریورماه امسال هشت هزار و ۱۳۶ دستگاه خودرو تولید کند؛ در حالی که در مردادماه سال جاری، تعداد هفت هزار و ۱۵ دستگاه محصول در پارس‌خودرو تولید شده بود که نشان می‌دهد این شرکت در ششمین ماه سال توانسته رشد ۱۵ درصدی تولید را نسبت به یک ماه قبل از آن رقم بزند.

این موفقیت و افزایش تولید در حالی صورت گرفته که پارس‌خودرو در شهریور سال گذشته هفت هزار و ۶۴۵ دستگاه خودرو تولید کرده بود و مقایسه این تعداد با عدد تولیدی مدت مشابه سال جاری، حاکی از رشد ۶ درصدی در تیراژ تولید محصول است.

روند افزایش تولید محصولات به‌صورت ماهانه و نقطه‌به‌نقطه در حالی صورت می‌گیرد که شرکت پارس‌خودرو در نیمه نخست سال جاری، با مشکلاتی نظیر گرمای شدید هوا و ناترازی انرژی و قطعی برق صنایع نیز مواجه بوده و باتوجه به روند رو به رشد تولید محصولات این شرکت، پیش‌بینی می‌شود در نیمه دوم امسال، این روند ادامه یابد.

علاوه بر آن، پارس‌خودرو در سه‌ماهه نخست امسال، برنامه توسعه سبد محصولات و تنوع خودروهای تولیدی را در دستور کار قرار داده که نتیجه آن ورود خودرو سهند به سبد تولیدات انبوه این شرکت بوده است؛ تولید انبوه این محصول جدید، از سه‌ماهه نخست سال در پارس‌خودرو آغاز شد و تحویل آن به خریداران و مشتریان نیز از اواسط تابستان در دستور کار قرار گرفت.

گزارش‌ها نشان می‌دهد تا پایان مهرماه، شرکت پارس‌خودرو بیش از پنج هزار و ۷۰۰ دستگاه از محصول سهند را به خریداران تحویل داده و مطابق با اعلام این شرکت، این فرایند تحویل سهند، بدون هرگونه تأخیر یا وقفه در حال اجراست.

در ادامه برنامه توسعه سبد محصولات، شرکت پارس‌خودرو محصول جدید خود یعنی خودرو P۹۰ هم که نمونه ایرانی محصول قبلی تندر۹۰ است را رونمایی کرد و مطابق پیش‌بینی‌ها، قرار است خودرو مذکور تا پایان سال جاری به تولید انبوه رسیده و در دسترس خریداران قرار گیرد.

پارس‌خودرو همچنین در آخرین نمایشگاه خودرویی که حضور یافت، از دو محصول وارداتی خود یعنی خودرو رووی ERX۵ و نیسان سیلفی رونمایی کرد و مطابق با پیش‌بینی‌ها قرار است این دو محصول هم به سبد عرضه خودرو اضافه شود.

باتوجه به این برنامه ریزی‌ها، به نظر می‌رسد سومین خودروسازی کشور بتواند تا پایان سال جاری، با تولید و فروش طیف متنوعی از محصولات مختلف، موفقیت‌های جدیدی را ثبت کند.

کد خبر 146276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha