کد خبر 20144
۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۹
سایپا تولید محور می شود

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از نگاه ویژه به تولید خبر داد و گفت: سایپا با رویکرد سیاست زدائی و تولید محوری بزودی با موفقیت های جدید همراه خواهد شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سعید مدنی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: علیرغم تمام گرفتاری ها و مشکلات بوجود آمده باز هم قابلیت اصلاح وجود دارد و مطمئناً با یک هدف 2 ساله می توان به بهبود وضعیت گروه امیدوار بود، همانطور که در ماهای ابتدایی سال مشکلات و معضلات بسیاری دامن گیر تولید شد توانستیم با تلاش همه دست اندرکاران تولید را تثبیت و حتی با افزایش آن در دو ماه گذشته همراه شویم. وی ادامه داد: این موفقیت جز با هماهنگی و همکاری شرکتهای زیر مجموعه، قطعه سازان خودرو اعم از شرکتهای وابسته و خصوصی صورت نمی پذیرفت و امیدواریم با تداوم این روند سال آینده را با موفقیت های دیگر شروع کنیم. مدنی تاکید کرد: مطمئناً تلاش ما بر این خواهد بود که در راستای اهداف بلند مدت نظام جهوری اسلامی ایران در چارچوب برنامه 20 ساله، به هدف یک میلیون صادرات برسیم و با توجه به پتانسیل موجود در گروه قطعا برای رسیدن به این هدف تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: با عنایت به مشکلات بوجود آمده در مسائل ارزی کشور، باید به سمت عدم وابستگی ارزی به دولت پیش رویم و تحقق این امر چندان دور از ذهن نیست، و قطعاً راه های بسیار زیادی برای رسیدن به آن وجود دارد. مدنی یکی از راه های ازبین بردن وابستگی ارزی به دولت را تکیه بر منابع صادراتی دانست و تاکید کرد: ما با 20 درصد صادرات خودرو و قطعات منفصله می توانیم به این امر دست یابیم و این موضوع را در سر لوحه کار خود قرار خواهیم داد. وی افزود: یکی از مهمترین بخش هائی که در تحقق برنامه های صادراتی گروه می توان به آن تکیه کرد، ریخته گران هستند. چرا که در صادرات خودروها مسائل سیاسی نقش مهمی ایفا می کند اما در صادرات محصولات و قطعات ریخته گری این موضوع وجود نداشته و می توان با این مزیت به صادرات قطعات مبادرت ورزیم. وی ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است که در سال آینده با افزایش تولید بتوانیم پول بیشتری به قطعه سازان بدهیم تا از این طریق به افزایش بیش از پیش تولید در سال آینده نائل شویم. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به حفظ اشتغال ایجاد شده در صنعت خودرو خاطر نشان کرد: مجموعه مدیران عامل و مدیران ارشد مسئولیت سنگینی درقبال این مساله دارند و باید قبول کنیم که حفظ شغل کارکنان منوط به عملکرد ما بوده و در همین راستا باید تمام تلاش خود را با دیدگاه تامین و ایجاد امنیت برای مشاغل بوجود آمده در این صنعت را بکار گیریم و دغدغه های پرسنل را از این جهت از بین ببریم.
کد خبر 20144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
    2 0
    بعد افزایش 100 درصدی تولید محوری از جیب مردم کاری است ساده ! قول 2 سال بعد هم میده ماکه پیش خرید کردیم از فردای خودمان خبر نداریم!