کد خبر 56575
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
خودروی خاص حق مردم خوزستان است

پرشین خودرو: رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: تردد و توقف خودروهای خارچی با پلاک منطقه آزاد اروند حق مردم استان است و نباید در این راه مانع تراشی کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، حجت الاسلام مجید ناصری نژاد شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: نمایندگان خوزستان در دوره دهم مجلس از اول با همدلی، وحدت کلمه و اتحاد کار خود را شروع کرده و پیگیری کارهای اساسی استان یکی از اهداف اساسی مهم آنها است. در حقیقت با همدلی و خرد جمعی به پیگیری مطالبات استان خواهیم پرداخت.

وی افزود: کارهای خوبی در زمان مجمع نمایندگان قبلی صورت گرفت و حتی بحث خودروهال پلاک اروندی که حداقل مطالبات مردم خوزستان است نیز برای اولین بار توسط آنها مطرح شد.

ناصری نژاد تصریح کرد: قبل از شکل گیری منطقه آزاد اروند به دنبال این بودیم که خودروهای خاصی را برای خوزستان به صورت ویژه تهیه کنیم چون گرما، استهلاک، استفاده بسیار از کولر و مصرف بالای بنزین همه از جمله مواردی هستند که باعث پیگیری یک امتیاز خاص برای خوزستان می شود.

نماینده مردم شادگان در مجلس بیان کرد: در سفر سوم دولت سابق برای اولین بار یکی از خواسته های مجمع نمایندگان بحث خودروهای پلاک اروند بود که در دوره استانداری مقتدایی دوباره مطرح و عملیاتی شد. معتقدیم طرح خودروهای پلاک اروند حق مردم خوزستان است و مردم استان در خدمات عمومی باید از چنین امکاناتی و حتی بیشتر از آن بهره مند شوند، بنابراین برای این طرح پافشاری و نمی گذاریم که این حق را از خوزستان بگیرند.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 56575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha