امدادرسانی به 14 شرکت خودرویی داخلی و خارجی

پرشین خودرو: شرکت امداد خودرو رفاه ایرانیان به 14 شرکت خودروسازی داخلی و خارجی خدمات امدادی ارائه می کند.

مهدی حکیمیان مدیرعامل شرکت امداد خودرو رفاه ایرانیان، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو و با اعلام این خبر گفت: این شرکت با تشویق مردم برای پیوستن به پویش " در خانه بمانیم "، همچون سال های گذشته در تعطیلات نوروز نسبت به ارائه خدمات امدادی اقدام خواهد کرد.

به گفته وی، طرح امداد و خدمات امداد خودرو رفاه ایرانیان از 25 اسفندماه جاری در سراسر کشور آغاز شده است و تا 18 فروردین ماه 1399 به منظور امدادرسانی به دارندگان خودروهای شرکت های داخلی و خارجی ادامه خواهد داشت.

 

امداد خودرو رفاه

 


حکیمیان با بیان اینکه " کرونا را شکست می دهیم "، اضافه کرد: دارندگان تمام خودروهای داخلی و خارجی و بالاخص خودروهایی با برندهای جک، لیفان، ام.وی.ام، چری، بی.وای.دی، کیا، هیوندای، رنو، تویوتا، لکسوس، نیسان، ولوو، کوپا، جیلی، میتسوبیشی و دی.اس می توانند نبست به دریافت خدمات امدادی از امداد خودرو رفاه ایرانیان اقدام کنند.

مدیرعامل امداد خودرو رفاه ایرانیان از حضور امدادگران و ناوگان امدادی این شرکت در مسیرها و جاده های پرتردد درون و برون شهری سراسر کشور خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه به دارندگان تمام خودروهای داخلی و خارجی خدمات امدادی ارائه می شود، متذکر شد: 14 شرکت کرمان موتور، مدیران خودرو، کارمانیا، آسان موتور، اطلس خودرو، جهان نوین آریا، افراموتور، شهر خودرو، جیلیران، آرین موتور پویا، آرین موتور تابان، آریتا و پاکرو به منظور دریافت خدمات امدادی با امداد خودرو رفاه ایرانیان قرارداد همکاری دارند.

براساس این گزارش، مرکز پیام شرکت امداد خودرو رفاه ایرانیان با شماره تماس 64026 – 021 آماده پاسخگویی به امدادخواهان خواهد بود.

یادآور می شود که طرح امداد و خدمات شرکت امداد خودرو رفاه ایرانیان تا 18 فروردین ماه 1399 در سراسر جاده های کشور اجرا خواهد شد.

کد خبر 121326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha