پرواز به آمریکا و کانادا در برنامه سازمان هواپیمایی نیست

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام خبر برقراری تمام پروازهای اروپایی گفت: هیچ برنامه‌ای برای انجام پرواز بین ایران با آمریکا و کانادا نداریم.

به گزارش پرشین خودرو، ابوالقاسم جلالی، اظهار کرد: تمام پروازهای اروپایی ما بجز دو مسیر پروازی کشور سوئد برقرار است.

وی افزود: پرواز به شهرهای استکلهم و گوتنبرگ در کشور سوئد هنور برقرار نشده است که دلیل آن عدم صدور مجوزهای لازم برای امور هندلینگ است.


معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: با توجه به این مسئله شرکت‌های بیمه درخصوص حوادث احتمالی مسائل مربوط به هندلینگ را بیمه نمی کنند.


جلالی از بروز مشکل برای پرواز آمستردام هلند خبر داد و گفت: در صورتی که نتوانیم مشکل پرواز آمستردام را حل کنیم، پرواز به آیندهوون برقرار می‌شود.

وی درخصوص پروازهای ترکیه نیز گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا تعداد پروازهای هفتگی ما به ترکیه صد پرواز بود که در حال حاضر با توجه به محدودیت های موجود به 14 پرواز در هفته کاهش یافته است.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه هیچ برنامه ای برای برقراری پرواز به سمت آمریکا و کانادا نداریم افزود: بجز این دو کشور و رژیم صهیونیستی، به تمام کشورها در صورتی که نیاز باشد پرواز برقرار خواهیم کرد.

منبع: تسنیم
 

کد خبر 127819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha