فروش بلیت قطار به بیماران کرونایی ممنوع شد

معاون شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء از ممنوعیت فروش بلیت قطارهای مسافری به بیماران کرونایی بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از تسنیم، علیرضا عصاری اظهار کرد: برای قطع زنجیره بیماری کرونا، رجا با به روز رسانی نرم‌افزارهای فنی خود و استفاده از سرویس برخط استعلام الکترونیکی ارائه شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بر اساس پارامترهای ورودی (کد ملی و تاریخ سفر)، فروش بلیت به بیماران کرونایی را ممنوع اعلام کرده است.

 

بلیت قطار



وی افزود: نتیجه تست کرونای افراد متقاضی سفر هنگام خرید بلیت قطار، بر اساس کد ملی‌های ارسالی، تطبیق داده شده و در صورتی‌که هر یک از متقاضیان سفر با قطارهای رجا، دارای تست مثبت کرونا باشند، با ارسال پیامکی به وی اعلام می‌شود که امکان صدور بلیت برای ایشان به دلیل تست مثبت کرونا میسر نمی‌باشد.

وی در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قطارهای رجا اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا اقدامات متعددی از جمله کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضد عفونی کردن قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها و ... اجرایی شده است.

کد خبر 128380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha