ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از سایپا قدردانی کرد

ستاد ملی مدیریت بیماری كرونا در نامه ای به مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از این مجموعه به دلیل اقدامات موثر در كنترل و پیشگیری از شیوع ویروس كرونا، قدردانی كرد.

به گزارش پرشین خودرو، در نامه ستاد ملی مدیریت بیماری كرونا به گروه خودروسازی سایپا ضمن تبریك و تشکر برای اقدامات موثر سایپا در كنترل و پیشگیری از شیوع ویروس كرونا در جامعه كارگری، از موفقیت های حاصله در تدوین و انتشار هفت جلد كتاب در زمینه های مختلف پیشگیری و سبك زندگی در مقابله با كووید19، تجلیل شد.

در این نامه اظهار امیدواری شده كه با ادامه اعمال مدیریت یكپارچه سلامت در مجموعه گروه شركت های سایپا، برنامه های پیشگیری از بیماری ها و ارتقای سلامت در جامعه بزرگ نیروی كار گروه خودروسازی سایپا و خانواده آنها، تثبت شده و ادامه داشته باشد.

ستاد ملی مدیریت بیماری كرونا تاكید كرده كه موفقیت های به دست آمده در سایه بهره گیری از قابلیت های تخصصی بهداشت و ایمنی شركت های گروه سایپا و نظام سلامت كشور است.

گروه خودروسازی سایپا با اقدامات هدفمند و كنترل های لازم توانست در كنترل ویروس كرونا در این مجموعه به موفقیت های خوبی دست پیدا كند. از سوی دیگر، این گروه خودروسازی با همكاری استادان و كارشناسان دانشگاه علوم پزشكی ایران توانست هفت جلد كتاب در زمینه كنترل كووید 19 را تدوین و منتشر كند. كتاب های تدوین شده می تواند برای صنایع و محیط های كشور الگو قرار گیرد و همچنین این قابلیت وجود دارد كه دستاوردها از طریق سازمان بهداشت جهانی در اختیار كشورهای منطقه قرار گیرد.

کد خبر 128564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha