کد خبر 128634
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
تغییر معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم تودیع سعید اکبری عضو سابق هیئت مدیره این شرکت، بر لزوم جوان گرایی در جایگاه‌های مدیریتی تاکید کرد.

به گزارش پرشین خودرو، مراسم تکریم سعید اکبری عضو سابق هیأت مدیره و معارفه محمد امیرانی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره این شرکت، صبح امروز ۱۲ آذر ماه برگزار شد.

سیاوش امیرمکری در این نشست با اشاره به پایان خدمت و بازنشستگی سعید اکبری، از وی به عنوان فردی خوشنام، همراه، متخصص و متعهد در صنعت حمل و نقل هوایی یاد کرد و گفت: وزیر راه و شهرسازی شناخت خوبی از اکبری داشت که منجر به انتخاب وی به عنوان عضو هیئت مدیره در سال ۹۸ شد.

امیرمکری افزود: وی در مدت عضویت هیئت مدیره ثابت کرد که به معنای واقعی دلسوز و متعهد به انجام وظیفه بود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در ادامه با اشاره به اشراف وزیر راه و شهرسازی به صنعت حمل و نقل هوایی و ارزیابی درست وی نسبت به صنعت هوانوردی، تأکید بر جوان گرایی در شرکت از سوی وی را مورد توجه قرار داد.

وی از امیرانی به عنوان مدیری خوشفکر، متخصص، با انگیزه، دلسوز و اهل تعامل یاد کرد و اظهار داشت: وی در به ثمر رسیدن اهداف عملیات هوانوردی نقشی بسیار مهم داشته است.

امیرمکری گفت: امیرانی در همراه کردن مجموعه خود، استفاده از توان داخلی، بکارگیری سیستم‌های نوین و توجه به تکنولوژی کشورهای دیگر و استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان، مؤثر عمل کرده است و در به سرانجام رسیدن پروژه مهم و حساس بهسازی برج و اپروچ مهرآباد نقش تأثیرگذاری داشته است.

وی از امیرانی به عنوان فردی یاد کرد که همسو با اهداف شرکت گام برداشته و به ویژه در حوزه عملیات هوانوردی مثمرثمر بوده است.

در ادامه این مراسم سعید اکبری عضو سابق هیئت مدیره از اعتمادی که به وی طی سال‌های گذشته و در طول خدمت شد، قدردانی کرد و با بیان اینکه در تمام این سال‌ها تلاش کردم که بهترین کار را انجام دهم، گفت: همه ما باید تمام همت خود را به کار گیریم تا در کاری که انجام می‌دهیم جز نفرات اول باشیم.

وی افزود: همیشه باید آهسته و با شیب ملایم مسیر را پیمود تا در صورت مواجهه با خطرات از افتادن واهمه نداشته باشیم و طوری قدم برداریم که در روز آخر سربلند باشیم.

اکبری گفت: در طول ۲۰ ماه گذشته تلاش کردم که بر اساس مسئولیت و اختیارات کارها را انجام دهم و به کشور خدمت کنم.

در ادامه نیز محمد امیرانی عضو جدید هیئت مدیره از اعتماد وزیر راه و شهرسازی برای سپردن این مسئولیت به وی قدردانی کرد.

وی همچنین از زحمات ارزنده سعید اکبری قدردانی کرد و در توصیف وی گفت: من بسیار از ایشان آموختم. آقای اکبری به جایگاه‌ها ارزش می‌داد و با درایت و با کمال خونسردی کارها را پیش می‌برد.

کد خبر 128634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha