۲۹۰ هزار خودرو جریمه کرونایی شد

سردار هادیانفر درباره آخرین وضعیت اجرای طرح محدودیت‌های تردد توضیحاتی داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اجرای طرح محدودیت‌های تردد در کشور اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌های تردد در کشور تاکنون براساس آنچه که ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ کرده است، علی رغم شرایط جوی بد نیروهای پلیس راهور به طور کامل در محور‌های شمالی کشور و محور‌های متأثر از بارش برف و باران حضور داشته‌اند.

سردار هادیانفر ادامه داد: مردم هم همکاری کاملی را با ما داشتند و هماهنگ با دستورالعمل‌ها و اطلاع رسانی‌ها عمل کردند و در هیچ یک از مبادی ورودی یا خروجی شهرها تنش و یا درگیری با مردم را نداشتیم و همه از این طرح تمکین کردند.

وی با بیان اینکه حدود 511 هزار تذکر و عودت خودروها به مبدأ را داشتیم، افزود: 410 هزار پیامک را برای افراد متخلفی که با پلاک غیر بومی قصد ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی داشتند و هم برای ممنوعیت تردد شبانه در ساعات 21 شب تا 4 صبح ارسال کرده‌ایم.

 

پلیس



رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: ما در روز‌های اول تاکید کردیم که پیامک‌ها صرفا برای تذکر هستند و اعمال جریمه انجام ندادیم و این کار در شهر‌ها و راه‌ها انجام شد و تاکید کردیم که همکاران ما در شهرها به صورت دستی جریمه نکنند و دوربین‌ها این مسؤلیت را عهده دار بودند.

وی افزود: در مجموع حدود 290 هزار جریمه در بخش‌های مختلف انجام شد که 70 درصد این جریمه‌ها برای ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی بوده و 30 درصد از این میزان جریمه برای تردد‌های شبانه (از ساعت 21 شب تا 4 صبح) اتفاق افتاده است.

کد خبر 128639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha