اصلاح ساختار مالی و برنامه ریزی برای افزایش سرمایه «خاور»

مدیرعامل ایران خودرودیزل گفت: در حال اصلاح ساختار مالی و برنامه ‌ریزی به منظور افزایش سرمایه هستیم تا به مطالبات سهامداران پاسخ مثبت دهیم.

به گزارش پرشین خودرو، جواد توسلی مهر، با اعلام این خبر اظهار داشت: در هشت ماه ابتدایی سال، به ‌اندازه تمام سال گذشته در ایران خودرودیزل تولید داشته ‌ایم و در ۱۳ آذر با تولید دو هزار و دویست و بیستمین خودرو تجاری، از رکورد تولید سال گذشته شرکت عبور کردیم.

مدیرعامل شرکت ایران ‌خودرودیزل که در ارتباط مستقیم(ویدئوکنفرانس) با رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) و مدیران ارشد وزارت صمت و گروه صنعتی ایران خودرو، سخن می گفت، وضع شاخص‌های عملکردی این شرکت در هشت ماه ابتدایی سال را تشریح کرد.

توسلی مهر متذکر شد: شکست رکورد تولید در سال جهش تولید به رغم مشکلات فراوان ناشی از تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و با حمایت‌های مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، به دست آمده است. و با تبریک به تمام پرسنل شرکت ایران خودرودیزل و شرکت‌های تابعه، از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

به گفته مدیرعامل شرکت ایران خودرودیزل، انتظار می‌رود روند رو به رشد خاور تا پایان سال جاری و برابر با برنامه‌های ابلاغی به منظور تحقق اهداف شرکت، ادامه یابد.

وی با بیان اینکه ایران خودرودیزل به تعهداتش در قبال شهرداری تهران و قرارگاه خاتم‌الانبیاء زودتر از موعد قرارداد عمل کرده است، اظهار امیدواری کرد که ان‌شاءالله با همین قدرت و تا پایان سال به مابقی تعهدات خود نیز به موقع عمل خواهیم کرد.

کد خبر 128655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha