کد خبر 128706
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
معرفی آئودی R8 پنتر با دیفرانسیل عقب

نسخه ویژه R8 دیفرانسیل عقب، ۴۰ هزار دلار گران‌تر از مدل استاندارد خواهد بود. این سوپر اسپرت دارای امکانات ویژه فنی و تزئینات اختصاصی با رنگ سیاه است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از زومیت، عرضه مدل‌‌های تولید محدود، راه‌کاری جالب توجه برای افزایش فروش خودروهای امروزی است. فراتر از برندهای لوکس مثل بوگاتی و فراری، خودروسازانی مثل آئودی هم از این شیوه استفاده می‌کنند. تا امروز مدل‌های متنوعی از R8 و TT با امکانات ویژه و تولید محدود معرفی شده‌اند.

پنتر، جدیدترین محصول سفارشی آئودی براساس R8 است. رنگ سیاه این خودرو، فیلم هالیوودی بلک پنتر را به یاد می‌آورد که از معدود آثار سینمایی پرفروش با حضور ابرقهرمان سیاه‌پوست است. بدنه R8 پنتر با نوعی رنگ مشکی اختصاصی ارائه می‌شود که حالت کریستالی دارد. چرخ‌های R8 پنتر، ۲۰ اینچ و دارای ترکیب سرخ و سیاه هستند تا هماهنگ با پوشش داخل کابین باشند.

 

آئودی



صندلی‌های R8 پنتر، چرم قرمزرنگ ناپا دارند. داشبورد و تودری‌ها سیاه‌ است؛ اما خط دوخت‌ ظریف قرمز نیز ارائه می‌کند. در محدوده پشت فرمان و دسته دنده ادوات فیبر کربن دیده می‌شوند. امکانات سفارشی، شامل سیستم صوتی قدرتمند با ۱۳ بلندگو از برند بنگ اند اولافسن (B&O)، اگزوز اسپرت و چراغ‌های تمام LED جلو و عقب، آپشن‌های استاندارد R8 پنتر هستند.

 

آئودی



قیمت نهایی آئودی R8 پنتر، ۱۸۳ هزار و ۳۰۰ دلار خواهد بود که در مقایسه با مدل استاندارد R8 دیفرانسیل عقب، ۴۰,۶۰۰ دلار گران‌تر است. این خودروها مجهز به پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵/۲ لیتری با قدرت ۵۳۲ اسب ‌بخار و گشتاور ۵۴۰ نیوتن‌متر هستند که سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۳٫۶ ثانیه فراهم می‌کند. مدل دو دیفرانسیل آئودی R8 آستانه قیمت ۱۷۰ هزار دلار دارد.

کد خبر 128706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha