کد خبر 128843
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
قیمت خودروهای پرتیراژ سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز در بازار مورد ارزیابی قرار داده‌ایم، می توان به «پراید 111»، «پراید 131»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرتیراژها در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از افتصاد نیوز، پراید ۱۳۱ که مدت ها است با وجود آنکه تولید آن متوقف شده و همچنان عنوان خودرو ارزان را برای خود حفظ کرده است امروز بدون تغییر و با قیمت ۱۰۷ میلیون تومان در بازار داد و ستد شد. این خودرو با توجه به قیمت پایین خود نسبت به سایر محصولات موجود در بازار توانسته طرفداران خاص خود را داشته باشد.

اما قیمت مدل هاچ‌بک پراید یا همان «پراید ۱۱۱» نیز امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته با قیمت ۱۳۰ میلیون تومان در بازار معامله شد. تولید این خودرو نیز همانند پراید ۱۳۱ متوقف شده اما این خودرو با توجه به قیمت و اسپرت بودن آن همچنان متقاضیان بسیاری دارد، این امر موجب شده تا این خودرو در بازار در رده خودروهای پرطرفدار قرار گیرد.

«تیبا۲» معمولی دیگر محصول سایپا نیز با توجه به اینکه در رده خودروهای هاچ بک قرار دارد طرفداران خاص خود را دارد، این خودرو همانند روز گذشته با قیمت ۱۲۸ میلیون تومان معامله شد. «تیبا صندوقدار» با توجه به قیمتی که در بازار عرضه می شود توانسته نظر متقاضیان را به خود جلب کند. براساس ارزیابی بازار این خودرو نیز همانند روز گذشته و با محدوده قیمت ۱۱۸ میلیون‌تومان خرید و فروش شد.

«ساینا» هم که به لحاظ قیمتی و حتی فرمی هم تراز تیبا است نیز امروز با قیمت ۱۳۰ میلیون تومان در بازار معامله شد.

 

قیمت جدول محصولات سایپا

کد خبر 128843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha