مزیت خرید اقساطی از مدیران خودرو

مدیر فروش و بازاریابی نمایندگی ستوده، گفت: با توجه به ادامه ممنوعیت واردات خودرو در سال بعد، خرید اقساطی از مدیران خودرو در بازار فعلی می تواند یک خرید حساب شده باشد.

به گزارش پرشین خودرو، محمد حسین صفایی، با بیان این مطلب و با اشاره به وضعیت بازار خودرو در شرایط فعلی و محدودیت در عرضه مدل های صفر کیلومتر به خصوص در سگمنت کراس اوور و شاسی بلند، مدیران خودرو را یکی از معدود شرکت هایی دانست که در این شرایط به تولید و عرضه پر تعداد خودرو ادامه می دهد.

وی گفت: مدیران خودرو به واسطه آمار تولید بالا در این شرایط می تواند فروش اقساطی با شرایط مناسب را به خریداران خودرو ارائه کند که در این بازار، مزیت بزرگی برای یک خودروسازی به شمار می رود.

به گفته صفایی، در حال حاضر نمایندگی ستوده به عنوان نماینده برتر فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو، فروش نقد و اقساط تمام محصولات این شرکت خودروسازی داخلی را آغاز کرده است.



مدیران خودرو، نمایندگی ستوده

مدیر فروش و بازاریابی نمایندگی ستوده در ادامه تاکید کرد: کاهش 20 درصدی قیمت وارداتی ها عملا به معنی ارزانی نیست چرا که قیمت های قبلی بی پشتوانه و غیر عقلانی بوده است. در مورد خودروهای داخلی نیز قیمت بازار فقط تا حدود 15 درصد کاهش داشته که ملاک آن بحث عرضه و تقاضا بوده و قیمت های شرکتی نه تنها کاهش نداشته بلکه خودروسازان همچنان معتقدند که با قیمت فعلی در حال ثبت ضرر و زیان هستند.

صفایی خرید اقساطی در چنین بازاری را یکی از راهکارهای مهم شرکت ها عنوان کرد و گفت: در شرایطی که مشتری می تواند با پرداخت مبلغ یک خودروی دست دوم یا تولید داخل اقدام به خرید خودروی صفر کیلومتر با پلاک سال کند، منطقی ترین کار خرید اقساطی خودرو از عرضه کنندگان شرکتی است.

وی با اشاره به مزیت های خودروی صفر کیلومتر نسبت به کارکرده خاطرنشان کرد: با توجه به قیمت تعمیرات و لوازم یدکی خودرو در بازار، خرید خودروی صفر کیلومتر اقساطی می تواند به واسطه برخورداری از گارانتی و شبکه نمایندگی های گسترده یک خودروساز، یک پس انداز منطقی برای سال های آتی باشد.



نمایندگی ستوده

براساس این گزارش، ایکس 55، ایکس 33 اس، ایکس 22، 315 پلاس اتوماتیک، آریزو 5 توربو، تیگو 5، آریزو 6 و تیگو 7 از جمله خودروهایی است که از سوی نمایندگی ستوده و در انواع مختلف به خریداران و متقاضیان عرضه می شود.

در فروش اقساطی محصولات مورد اشاره متقاضی می تواند به صورت منعطف حداقل 50 درصد قیمت خودرو را به عنوان پیش پرداخت واریز کند و تا حداکثر 50 درصد از تسهیلات برای خرید خودروی مورد نظر برخوردار شود.

مدت بازپرداخت اقساط خودروهای نمایندگی ستوده از یک تا پنج سال (12 تا 60 ماه) بسته به تقاضای مشتری متغیر می باشد و نرخ 21 درصد برای سود تسهیلات در نظر گرفته شده است.

خریداران هر یک از محصولات ارائه شده در نمایندگی برتر شرکت مدیران خودرو پس از 45 روز کاری خودروی خریداری شده را دریافت خواهند کرد.


این گزارش می افزاید: شعبه مرکزی نمایندگی ستوده کد 401 در خیابان ستارخان تهران واقع شده است و سه شعبه دیگر آن در نازی آباد، فدائیان اسلام و شیخ فضل الله قرار دارد. ارائه خدمات پس از فروش مطلوب به دارندگان محصولات مدیران خودرو نیز در شعبه شیخ فضل الله این نمایندگی انجام می شود.



نمایندگی ستوده

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و خرید از محصولات مدیران خودرو می توانند با شماره تلفن های 44251055(شعبه ستارخان)، 55333553(شعبه نازی آباد)، 36653107(شعبه هایپرسان) و 44271619 -021 (شعبه شیخ فضل الله) تماس حاصل کنند. و یا به آدرس سایت این نمایندگی به نشانی https://mvm401.com مراجعه نمایند و با پیش ثبت نام از طریق سایت نمایندگی از مزایای ویژه آن بهره مند شوند.

جدیدترین اطلاعات برنامه فروش و خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو در آدرس اینستای نمایندگی ستوده نیز در دسترس است.

کد خبر 128899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha