شاسی بلند جدید بازار از کرمان می آید

استاندار کرمان در بازدید از کارخانه «ریگان خودرو» در ارگ جدید بم، خط تولید شاسی بلند «JMC S350» را افتتاح کرد.

به گزارش پرشین خودرو، علی زینی‌وند روز جمعه در حاشیه بازدید از شرکت خودروسازی ریگان خودرو بم در جمع رسانه‌ها افزود: علاوه بر قول مساعد وزیر صمت برای پیگیری و رفع مشکلات خودروسازان ارگ جدید بم، استانداری کرمان نیز چالش‌های این صنعت را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه مجموعه کارخانجات خودرو در ارگ جدید بم رونق خوبی دارد اظهار داشت: ظرفیت‌های این منطقه به‌گونه ای است که به سالن و تجهیزات جدیدی نیاز ندارند و تنها با تغییر تکنولوژی می‌توانند تولید را افزایش دهند و حجم گسترده‌ای از نیروی متخصص را ارتقا دهند.

استاندار کرمان گفت: شرکت ریگان خودرو یکی از کارخانجات خوب با دانش فنی پیشرفته در حوزه تولید اتوبوس درون شهری محسوب می‌شود و اقدامات خوبی در رفع نیاز کشور در این حوزه انجام داده و ظرفیت خوبی نیز تاکنون ایجاد شده است.

 

جی ام سی



وی بیان داشت: ریگان خودرو در حوزه تولید سواری نیز امروز یک دستگاه خودرو رونمایی کرد که خط تولید آن آغاز شده و از ۲ دیفرانسیل با تجهیزات خوب از نوع پیشرفته محسوب می‌شود.

زینی‌وند افزود: خودرو جدید ریگان خودرو محصولی مناسب که مورد اقبال عمومی قرار می‌گیرد و امیدواریم توسعه بیشتری یابد و استانداری کرمان نیز با حمایت‌های خود در کنار خودروسازان قرار دارد.
 

کد خبر 129164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha