انجمن صنفی زنجیره ارزش صنعت تایر ایران اعلام موجودیت کرد

‌انجمن صنفی زنجیره ارزش صنعت تایر ایران که متمرکز بر بنگاه‌ های خصوصی فعال در این رشته صنعتی است، از امروز با اعلام موجودیت رسمی خود، تمام فعالان بخش‌خصوصی در این صنعت مادر را تحت‌ پوشش قرار می‌دهد.

به گزارش پرشین خودرو، عبدالله شهریوری دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولید، ‌تامین‌کنندگان مواداولیه و زنجیره ارزش صنایع لاستیک کشور، از انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیات‌ مدیره و بازرسان این انجمن برای سه‌سال آتی خبر داد.

وی اظهار داشت: اعضای هیات ‌مدیره انجمن زنجیره ارزش صنعت تایر در انتخابات روز ۲۳ آذرماه سال جاری تعیین شده‌اند و براساس آن دکتر محمدرضا تقی‌گنجی به ‌نمایندگی از شرکت مجتمع صنعتی آرتاویل تایر به ‌عنوان رئیس، و اشکان گلپایگانی به ‌نمایندگی از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) به ‌عنوان نایب ‌رئیس از سوی اعضاء انتخاب شدند. همچنین براساس آرای اعضا،‌ سکینه‌خاتون جعفری به ‌نمایندگی از شرکت یزد تایر به‌عنوان خزانه‌دار انجمن انتخاب شد.»

دبیر انجمن زنجیره ارزش صنعت تایر، دیگر اعضای هیات‌ مدیره را نیز اسکندر ستوده از طرف شرکت فرآور لاستیک ایساتیس،‌ هادی ابراهیمی نماینده شرکت بازرگانی صنایع لاستیک سیمرغ، ‌مهدی نجفی نماینده شرکت حلقه سیاه الماس ‌نشان و حسن خیر نماینده شرکت نخ تایر رازی اعلام کرد و گفت: هوشنگ زینالی به ‌عنوان بازرس اصلی و خانم آذین حیاتی نیز به ‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شده‌اند.

شهریوری در ادامه با اعلام آمادگی رسمی این انجمن برای عضوگیری بیان کرد: هدف از تاسیس ‌انجمن مذکور برقراری ارتباط علمی و فنی سازنده و سیستماتیک بین اعضای زنجیره ارزش،‌ ایجاد هم‌افزایی اعضای زنجیره ارزش لاستیک در راستای رفع موانع تولید، ایجاد روابط موثر به‌ عنوان نماینده زنجیره ارزش در مجامع و رخدادهای برون‌ سازمانی و اعتلای علمی اعضاء از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی موثر و برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی است و در کوتاه‌ترین زمان کمیته‌های تخصصی تامین، ‌تولید، توزیع، ‌خدمات پس از فروش و بازیافت فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. از سوی دیگر کارگروه‌های قوانین و استانداردها، ‌آموزش، ‌انتشارات و برگزاری همایش‌ها نیز کار خود را آغاز خواهند کرد.

یادآور می شود که برای نخستین‌ بار در کشور، با تشکیل انجمن صنفی کارفرمایی تولید و تامین‌کنندگان بخش‌خصوصی مواد اولیه و زنجیره ارزش صنایع تایر کشور،‌ تمام بخش‌های مرتبط با این صنعت از تولید و واردات مواد اولیه تایرسازی تا تولید، ‌توزیع و بازیافت لاستیک خودرو در کشور ساماندهی می‌شود.

انجمن زنجیره ارزش صنعت تایر

کد خبر 129167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha