بررسی طرح الزامات اجرائی توزیع و عرضه سوخت CNG

رئیس کمیسیون انرژی در مجلس گفت: در جلسه روز گذشته مقرر شد که کمیته نفت کمیسیون طی دو هفته آینده طرح "الزامات اجرائی توزیع و عرضه سوخت CNG در کشور" را به طور دقیق‌تر بررسی کرده و نتیجه را به صحن کمیسیون گزارش دهند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از خانه ملت، فریدون عباسی در تشریح جلسه دیروز (یکشنبه 7 دی ماه) کمیسیون انرژی مجلس از بررسی "طرح الزامات اجرائی توزیع و عرضه سوخت CNG در کشور" و "طرح تامین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمز ارز" خبر داد.

 

سی ان جی



نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: "طرح الزامات اجرائی توزیع و عرضه سوخت CNG در کشور" با حضور نماینده طراحان و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و کارشناسان و طراحان توضیحات خود را ارائه کردند و در نهایت مقرر شد؛ کمیته نفت کمیسیون طی دو هفته موضوع را به طور دقیق‌تر بررسی کرده و نتیجه را به صحن کمیسیون گزارش دهند.

رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی افزود: "طرح تامین ارز با استفاده از جهش تولید صنعت استخراج رمز ارز" نیز توسط طراحان تشریح شد و بانک مرکزی و مرکز پژوهش‌های مجلس نظرات کارشناسی خود را در رابطه با آن مطرح کردند و در نهایت مقرر شد؛ کمیته برق مطالب ارائه شده را جمع‌بندی کند و پس از برگزاری جلساتی با طراحان و کارشناسان، گزارش خود را در رابطه با طرح به کمیسیون ارائه دهند.

کد خبر 129209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha