شماره گذاری نیسان وانت‌های زامیاد از چند روز آینده آغاز می شود

شركت زامیاد اعلام کرد که با توجه به صدور مجوزهای مربوطه برای شماره گذاری وانت های زامیاد از سوی سازمان حفاظت محیط زیست و شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، شماره گذاری این خودروها در روزهای آتی آغاز خواهد شد.

به گارش پرشین خودرو، طبق اعلام سازمان حفاظت محیط زیست، برای اینكه شركت زامیاد بتواند به تعهدات خود در قبال مشتریان خودروهای وانت زامیاد عمل کند، مقرر شد مجوز شماره‌گذاری برای این نوع خودروها صادر شود.

براساس اعلام این شرکت، صدور مجوز نهایی پلاك گذاری خودروها در اختیار پلیس راهور است كه این امر با انجام مراحل اداری در روزهای آینده، نهایی خواهد شد.

 

زامیاد



شرکت زامیاد همچنین در واکنش به مطالب درج شده در برخی رسانه ها مبنی بر متوقف شدن تولید وانت های زامیاد تا پایان سال جاری، اعلام کرد که با توجه به اخذ مجوزهای قانونی مربوطه، تولید وانت های زامیاد با موتور Z24 تا پایان سال جاری ادامه خواهد یافت؛ ضمن اینكه به موازات آن و با بی‌اثر ساختن تحریم ها، این مجموعه با كمك شركت های دانش بنیان، توانسته است گواهینامه تایید آلایندگی یورو 5 + EOBD برای وانت های تولیدی با موتور Z24NI را از "شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران" و نیز شركت بازرسی مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست اخذ کند.

همچنین مطابق با برنامه های توسعه‌ای گروه خودروسازی سایپا و هماهنگی انجام شده با سازمان حفاظت محیط‌زیست در راستای قانون هوای پاک، این شركت قصد دارد در آینده‌ای نزدیک موتوری با بازدهی بیشتر و با تکنولوژی روز، جایگزین موتور فعلی کند.

کد خبر 129251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha