جریمه بیش از ۴.۷ میلیون خودرو در ۵۰ روز اخیر

سخنگوی ناجا عملکرد ۵۰ روزه پلیس از زمان اجرای محدودیت‌های کرونایی از آذر ماه را تشریح کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، سردار مهدی حاجیان در تشریح عملکرد پلیس در اجرای محدودیت‌های کرونایی در کشور که از ابتدای آذرماه کلید خورد گفت: طی 50 روز 409 هزار مامور در 1958 نقطه از کشور در اجرای این‌ طرح مشارکت داشتند.

وی با بیان‌ اینکه در این مدت تردد خودروها در کشور 21 درصد نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل کاهش داشت، گفت: همچنین در این مدت از خروج یک میلیون و 663 هزار خودرو جلوگیری شده و آنان‌به مبدا خود بازگشته‌اند.

سخنگوی ناجا با بیان اینکه در روزهای نخست اجرای طرح ، رویکرد پلیس ایجابی و توجیه رانندگان بود، ادامه داد: در این مدت سه میلیون و 300 هزار پیامک برای رانندگانی که طبق ردیابی ما مشخص شد از مبدا خودخارج شده‌اند، ارسال شده است.

 

پلیس



وی تعداد خودروهای جریمه شده در اجرای طرح محدودیت تردد شبانه را دو میلیون و 48 هزار و 514 دستگاه برشمرد و همچنین گفت: دومیلیون و 133 هزار و 31 خودرو در مناطق نارنجی و 573 هزار و 157 دستگاه خودرو نیز در مناطق قرمز جریمه شده‌اند.

سخنگوی ناجا در مورد اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا در حوزه اماکن وصنوف نیز گفت: در این 50 روز از یک میلیون و 158 واحد صنفی بازدید شد که 635 هزار تذکر و 104 هزار صورتجلسه صادر شده و 30 هزار و 498 واحد متخلف نیز پلمب شدند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این پنجاه روز، نیروی انتظامی از زمان شیوع کرونا در صف اول اقدامات مختلف مقابله‌ای از برخورد با احتکار وتامین امنیت و اجرای محدودیت‌ها و ... قرارداشته و اقدامات بسیاری را انجام داده است.

وی اضافه کرد: 9 بیمارستان ناجا نیز در مقابله با کرونا اقدام به ارائه خدمات درمانی به بیش از هفت هزار نفر کرده‌اند.

کد خبر 129484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha