روز سفید و بدون ابتلا به کرونا در ایران خودرو

براساس آمار ستاد مقابله با کرونای ایران خودرو، یکشنبه ۲۱ دی ماه ۹۹ در ایران خودرو، میزان ابتلای روزانه به این بیماری صفر گزارش شده و این روز به عنوان روز بدون ابتلا به کرونا در تقویم سلامت شرکت ثبت شده است.

به گزارش پرشین خودرو، دستیابی به این موفقیت و داشتن روز سفید در ایران خودرو، در سایه اتخاذ شیوه های پیشگیرانه مناسب ستاد مقابله با کرونای ایران خودرو، حمایت‌های مدیران در جهت ایجاد محیطی امن و صیانت از سلامت کارکنان و همکاری و همدلی تمامی کارکنان ایران خودرو حاصل شده است.

در همین راستا ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران نیز با بررسی گزارش عملکرد شایسته گروه صنعتی ایران خودرو در مقابله با ویروس کرونا، بار دیگر اقدامات این گروه صنعتی را تایید کرده و نگاه سلامت محور مدیرعامل ایران خودرو را در حفظ و صیانت از سلامت کارکنان مورد تقدیر قرار داده است. این تایید و تقدیر که از سوی علیرضا زالی فرمانده عملیات این ستاد صورت گرفته، نشان دهنده اقدامات موثر ایران خودرو در مقابله با ویروس کرونا از زمان آغاز همه گیری این بیماری تاکنون است.

 

کرونا



گروه صنعتی ایران خودرو از بهمن ماه سال گذشته با شیوع و همه گیری ویروس کرونا در کشور، با هدف حفظ جان و سلامت کارکنان خود، اقدامات پیشگیرانه بسیاری انجام داده و در رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی و حس مسوولیت اجتماعی در اولویت قرار دادن سلامت نیروی کار، الگویی برای بخش های تولید و صنعت در کشور بوده است.

در این مدت ایران خودرو علاوه بر غلبه بر مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه، با حرکتی جهادی و همتی مضاعف کوشیده علاوه بر رشد تولید با فراهم آوردن محیطی امن کاری، کارکنان از بالاترین شاخص های بهداشت و سلامت بهره مند باشند، تا جایی که اقداماتش بارها به محک نگاه دقیق مسوولان ستاد کرونای کشور قرار گرفته و همواره در این آزمون سربلند بوده است.

کد خبر 129492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha