کد خبر 129557
۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
خانواده آریزو و بدنه قفسه ای شکل

نکته مهم شاسی خودروهای خانواده آریزو، بدنه قفسه ای شکل است بطوریکه بیش از 60 درصد بدنه از فولاد مقاوم ساخته شده است و این موضوع اطمینانی برای بخش امنیت این خودروها است.

به گزارش پرشین خودرو، همواره در کشورهای مختلف جهان امنیت خودرو از مهم ترین فاکتورهای خرید خودرو محسوب می شود و خریداران با هر فرهنگ و ملیتی به این نکته مهم و اهمیت آن واقف هستند.

متاسفانه در بازار خودرو داخلی برخی خودروها از امنیت پایینی برخوردار است که نتیجه آن افزایش نرخ مرگ و میر سالانه در تصادفات رانندگی می باشد.

خودروهای خانواده آریزو در سگمنت خود دارای امتیاز پنج ستاره کامل ایمنی از موسسه معتبر C-Ncap می باشد که خیال خریدار از بابت موضوع امنیت را راحت کرده است.

خودروهای آریزو مجهز به کیسه های هوای راننده وسرنشین جلو و پرده ای است و در بدنه این خودروها از آلیاژ مقاوم با صلبیت بالا استفاده می شود که در مقایسه با سایر خودروهای رایج بازار امنیت به مراتب بالاتری را برای سرنشینان خودرو به همراه دارد.


با ترکیب شاسی مقاوم و بدنه مستحکم و کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و پرده ای و انبوهی از سیستم های کنترلی موجود در خودروهای آریزو، خیال راننده و سرنشینان این خودروها از موضوع امنیت راحت خواهد بود.

محصولات خانواده آریزو از جدیدترین سیستم های ایمنی مانند ESP-TCS-HHC-EBD-EBA-ABS بهره می برد که در نتیجه خودرو همواره در حالت پایدار و تحت کنترل راننده قرار دارد.

کد خبر 129557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha