3 خودرو خارجی که روی هوا فروش می‌رود!

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که بازار خودرو را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده و به دنبال خودروهایی می‌گردید که به‌سرعت در بازار دست‌دوم به فروش برسند تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

به گزارش پرشین خودرو، برای کسانی که می‌خواهند در بازار خودرو سرمایه‌گذاری کرده و از این طریق سودی کسب کنند، خوش‌فروش بودن خودرو اهمیت زیادی دارد. این موضوع به‌خصوص برای خودروهای گران‌قیمت بازار اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. چراکه نوسانات قیمت بر روی این خودروها تاثیر بیشتری گذاشته و افزایش قیمت آن‌ها معمولا بیشتر از چند ده میلیون است.

« آیا می‌خواهید قیمت لحظه‌ای خودرو مورد نظرتان را ببینید؟ اینجا را کلیک کنید »


اپتیما

پرفروش‌ترین مدل‌های کیا اپتیما در بازار ایران مدل‌های 2016 و 2017 آن است. این مدل‌ها با موتور 4 سیلندر GDT روانه بازار شده‌اند که دارای حجم 2.4 لیتر است. قدرت تولیدی این موتور 193 اسب بخار و گشتاور آن نیز 229 نیوتن متر است. موتور این خودرو به کمک گیربکس 6 دنده‌اتوماتیک آن را در 9.5 ثانیه به‌سرعت 100 می‌رساند.‌ همچنین مصرف سوخت آن در هر 100 کیلومتر برابر 10.8 لیتر بوده و حداکثر سرعتی که می‌توانید با آن برانید 208 کیلومتر بر ساعت است.

خرید ماشین کیا اپتیما برای کسانی که به دنبال خودرویی ایمن با امکانات رفاهی جذاب هستند، گزینه‌ای عالی است. اما اگر به دنبال خودرویی می‌گردید که احساس رانندگی هیجان‌انگیز و اسپرت را به شما هدیه کند، بهتر است دور این خودرو را خط بکشید. البته این موضوع باعث افزایش ایمنی خودرو خواهد شد.

چراکه پایداری کیا اپتیما در پیچ‌ها با سرعت زیاد چندان جالب نیست و اگر با سرعت زیاد با این خودرو برانید در جاده‌های پرپیچ‌وخم به خطر خواهید افتاد. باوجوداین کیا اپتیما هنوز هم در بازار دست‌دوم طرفداران زیادی داشته و به‌راحتی فروخته می‌شود. چراکه برای طرفداران خودروهای ایمن، ظاهر جذاب، امکانات رفاهی فراوان و دوام فنی مناسب مهم‌تر از سرعت و هیجان در رانندگی است.

کیا سراتو

کیا سراتو که از سال 2009 وارد بازار ایران شد، سدانی جمع‌وجور و خوش‌ساخت است از همان ابتدای ورود تاکنون فروش خوبی را تجربه کرده است. همین فروش خوب و طرفداران زیاد باعث شد که شرکت سایپا به فکر مونتاژ سراتو در داخل کشور بیفتد. اما مسئله اینجا است که کیا سراتوی وارداتی ازنظر کیفیت ساخت و قطعات به‌کاربرده شده تفاوت‌های زیادی با سراتو تولید سایپا دارد. به همین دلیل باید توجه کنید که زمانی که از به‌صرفه بودن خرید ماشین سراتو صحبت می‌کنیم، منظور ما کیا سراتوی وارداتی است.

کیا سراتو دارای موتوری 2 لیتری است که قدرتی برابر 159 اسب بخار و گشتاوری معادل با 194 نیوتن متر تولید می‌کند. این خودرو از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک بهره برده و در زمان 10.5 ثانیه از حالت سکون به‌سرعت 100 می‌رسد. این مشخصات نشان می‌دهد که خرید ماشین کیا سراتو برای جوانانی که به دنبال سرعت و هیجان در رانندگی هستند چندان مناسب نیست. این سدان جمع‌وجور مناسب خانواده‌هایی است که دوست دارند سفری آرام و بدون تنش را تجربه کنند. البته باید توجه کنید که فضای کابین این خودرو به‌خصوص در ردیف عقب برای سرنشینان بلندقد چندان مناسب نیست. پس اگر خانواده قدبلندی هستید، بهتر است از خرید آن صرف‌نظر کنید.

کیا سراتو خودرویی جذاب با امکانات رفاهی فراوان است. این خودرو کیفیت ساخت بسیار خوبی داشته و کاملا ایمن است. ضمن اینکه خوش فروش بودن آن در بازار دست‌دوم در کنار قیمت مناسب آن را به خودرویی مناسب برای سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید قدرت کم موتور است که درکنار صدای زیاد کابین در سرعت‌های بالا ممکن است شما را کمی ناراحت کند. ما خرید این خودرو را به خانواده‌های کم‌جمعیت که به دنبال خودرویی ایمن و خوش‌ساخت می‌گردند توصیه می‌کنیم. اما خانواده‌هایی که به دنبال هیجان هستند بهتر است به‌سراغ دیگر رقیبان این خودرو نظیر هیوندای النترا بروند.

سانتافه

خودروهای شاسی‌بلند در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیداکرده‌اند و در این میان هیوندای سانتافه به دلیل طراحی جذاب و کیفیت ساخت بسیار عالی یکی از پرطرفدارترین‌ها است. این خودرو که از سال 2014 با نسل دوم خود وارد جاده‌های کشورمان شد، تنها چهار سال به کشور وارد شد و پس‌ازآن درنتیجه تحریم‌ها ورود آن به کشور متوقف شد. با این حال در همین مدت کوتاه خرید ماشین هیوندای سانتافه طرفداران زیادی پیدا کرد و این خودرو خیلی زود به خودرویی محبوب در طبقه مرفه جامعه تبدیل شد.

قلب تپنده این شاسی‌بلند محبوب کره‌ای یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری است که دارای دو نوع MPi و GDi است. موتور MPi قادر به تولید 174 اسب بخار قدرت و 227 نیوتن متر گشتاور است. موتور GDi پرقدرت‌تر بوده و 188 اسب بخار قدرت و 245 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. هر دو این موتورها از طریق گیربکس 6 دنده‌اتوماتیک قدرت تولیدی خود را به همه چرخ‌های هیوندای سانتافه منتقل می‌کنند. این موتورها ازنظر قدرت شتاب‌گیری و مصرف سوخت نیز تقریبا عملکرد یکسانی داشته و به ترتیب زمان شتاب‌گیری 11.6 ثانیه و مصرف سوخت 8.8 لیتر دارند.

کسانی که قصد خرید ماشین هیوندای سانتافه را دارند باید بدانند که این خودرو نسبت به مزیت‌هایی که برای صاحبان خود فراهم می‌کند، قیمت مناسبی دارد. ازجمله مزیت‌های آن می‌توان به طراحی داخلی و خارجی جذاب، کابین بزرگ و جادار، کیفیت ساخت بسیار خوب و ایمنی مناسب اشاره کرد. ضمن اینکه اگر برای خرید نسخه فول آپشن آن اقدام کنید، می‌توانید امکانات رفاهی و ایمنی گسترده‌تری را در اختیار داشته باشید. ازجمله معایب خرید ماشین سانتافه نیز می‌توان به مواردی چون شتاب‌گیری نه‌چندان مناسب، نرمی سواری نامناسب و تاخیر گیربکس در حین تعویض دنده‌معکوس اشاره کرد.

 

همراه مکانیک



خرید خودرو؛ به دلایل مختلف ازجمله نوسان در تولید و واردات خودرو، نرخ ارز و تورم، با تغییرات زیادی روبه‌رو می‌شود. همچنین به‌دلیل عدم اطلاع افراد از مشخصات فنی و شرایط بازار و غیرمنطقی بودن نرخ‌های اعلامی، افراد تمایل کمتری به خرید و فروش ماشین از خود نشان می‌دهند. ازسویی تجربه‌ی ما در تمام این سال‌ها نشان می‌دهد که 72% خودروهای کارکرده دارای حداقل یک مشکل فنی یا بدنه هستند؛ در چنین شرایطی نیاز به متخصصین خبره و مجرب احساس می‌شود تا علاوه‌بر راهنمایی در خرید خودرو دست دوم کارشناسی شده و مطمئن، در امر فروش خودرو کارکرده با قیمت واقعی نیز به ما کمک کنند.

همراه مکانیک با داشتن بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده در کشور می‌تواند مشاور مطمئنی در مسیر معامله خودرو شما باشد. کافی است وارد صفحه خرید خودرو با همراه مکانیک شوید و از خودروهای این نمایشگاه دیدن کنید. خرید خودرو از همراه مکانیک مزایای زیر را برای شما به‌همراه دارد:

• خرید خودرویی که 2 بار کارشناسی‌ شده است

• ضمانت کارشناسی تا 7 روز

• استفاده از مشاوره حقوقی درهنگام عقد قولنامه

• استفاده از مشاوره انتخاب بهترین مدل خودرو

• بی‌دغدغه و آسان، بدون صرف وقت برای پیدا کردن خودرو مورد نظر

پس وقت را تلف نکنید و همین الان وارد سایت همراه مکانیک شوید و درخواست خود را ثبت کنید.

 

کد خبر 129612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha