اهدای کمکهای آموزشی مدیران خودرو به دانش آموزان محروم

شرکت مدیران خودرو با هماهنگی ارگانهای دولتی و اجرایی استان کرمان و شهرستان بم، تعداد ۲۰۰ تبلت به کودکان محروم شهرستان بم در حضور برخی مقامات دولتی این شهر اهداء کرد.

به گزارش پرشین خودرو، این حرکت در راستای طرح های مسٔولیت اجتماعی شرکت مدیران خودرو می باشد و این شرکت در طول سالهای اخیر تلاش کرده تا این مسٔولیت را به شکل مناسب در هنگام اتفاقات غیر قابل پیش بینی و همچنین کمکهای اجتماعی به عنوان یک برند مسئول به انجام برساند.

از سوی دیگر شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین تولید کننده بخش خصوصی صنعت خودروسازی کشور شناخته می شود که کارخانه تولید محصولات آن در منطقه ویژه اقتصادی ارگ بم واقع شده و این شرکت در طول ۱۵ سال فعالیت خود توانسته است اشتغال بالایی را در این منطقه ایجاد کرده و تاثیر مناسب فرهنگی و اجتماعی بگذارد.

استفاده از نیروی جوان محلی در این منطقه و ایجاد اشتغال بر اقتصاد این منطقه نیز تاثیر مناسبی گذاشته و به نوعی این شرکت تلاش کرده تا در حد امکان در راستای مسئولیت خود به عنوان یک تولید کننده داخلی همواره حمایت های لازم را از مردم زحمتکش و شریف این منطقه از ایران عزیز داشته باشد .

کد خبر 129660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha