رفع نیاز بازار خودرو با تسهیلات ویژه برای خریداران

نیاز بازار خودرو با ارائه تسهیلات ویژه به خریداران خودرو رفع خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، این روزها که بازار خودرو با قیمت های بالا و رکود مواجه شده است، راهکار ارائه تسهیلات ویژه از منابع معتبر می تواند تسهیل گر خرید خودرو توسط مصرف کنندگان واقعی خودرو شود.

بازار خودرو کشور را همواره نوسانات سیاسی و اقتصادی تحت تاثیر قرار داده و شاید می توان گفت شرایط کم سابقه ای را طی کرده که هم به مصرف کننده و هم تولید کننده فشارهای بسیاری وارد آمده است.

نوسانات قیمت ارز و افزایش قیمت رسمی خودروها تا چند برابر در سالهای اخیر و فاصله زیاد قیمت ها در بازار تحت تاثیر دلالان و شرایط عرضه و تقاضا، خرید را برای مشتریان سخت کرده است و در این شرایط اقتصادی هیچ کس حاضر به فروش خودرو به صورت اقساطی و دادن تسهیلات نخواهد بود که در نهایت مصرف کننده واقعی متضرر می شود.

 

خرید و فروش خودرو



این روزها یکی از عواملی که می تواند باعث تحریک بازار و افزایش تقاضا شود اعطای تسهیلات فروش بلند مدت از سوی شرکت های خودروساز است، قطعا با توجه به سوء استفاده برخی شرکت های اعطاء کننده تسهیلات در طول سالهای گذشته و ایجاد ذهنیت منفی همراه با شک و تردید، در شرایط فعلی چنانچه یک شرکت خودروساز بتواند تسهیلات لازم را برای فروش بلند مدت فراهم نماید می تواند بخشی از مشتریان که در اصل مصرف کنندگان حقیقی هستند را به سوی خود جذب کند.

در شرایطی که اقتصاد ما با شرایط تورمی روبرو است قطعا خرید اقساطی امکان پرداخت را برای خریداران تسهیل می کند و به نفع مشتری نیز خواهد بود.

آنچه مشتریان نیاز دارند تسهیلات از منبع معتبر با تضمین شرکت های خودروساز است تا بتوانند با خیال آسوده خودروی خود را انتخاب کنند.

شرکت های خودروساز با ارائه تسهیلات فروش بلند مدت در اصل پروسه خرید خودرو را برای مشتری تسهیل می کنند چرا که او همواره نسبت به آینده نگران است و برای بسیاری دستیابی به خودرو و خرید آن سخت شده اما این شرایط امکان خرید خودرو با شرایط مطمئن را سریع تر فراهم می سازد.

کد خبر 129773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha