قیمت ۲۰۷ سقف شیشه‌ای در بازار مشخص شد

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: قیمت ۲۰۷ سقف شیشه ای اتوماتیک که امروز تحویل مشتریان داده شد، مشخص شده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سعید موتمنی در خصوص آخرین وضعیت بازار خودرو، گفت:با توجه به اینکه نوسانی در بازار ارز وجود ندارد قیمت ها در بازار خودرو نیز ثابت باقی مانده و قیمت ها نسبت به هفته گذشته مقداری نوسان جزئی داشته است.

این مقام مسئول ادامه داد: معاملات خودرو به روال گذشته بازگشته است و تنها واسطه گری از بازار حذف شده و می توان گفت که مصرف کنندگان واقعی در بازار حضور دارند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو بیان کرد: قیمت های چهارشنبه هفته گذشته همچنان در بازار پایدار است.به دلیل اینکه قیمت ها به ثبات رسیده است، خریداران به بازار برگشته اند و احساس می کنند کاهش قیمت بیشتری رخ نمی دهد و فروشندگان نیز احساس می کنند قیمت ها افزایش نمی یابد و همین امر موجب انجام معاملات شده است.

 

پژو207



او ادامه داد:هفته گذشته پژو 206 بین 170 تا 180 تومان و پراید هم بین 90 تا 100 میلیون تومان داد و ستد شد که امروز هم همین قیمت‌ها در بازار حاکم است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با اشاره به اینکه قیمت 207 سقف شیشه ای اتوماتیک که امروز تحویل مشتریان داده شد، مشخص شده است، بیان کرد: 207 پانوراما اتوماتیک در کارخانه به قیمت 200 میلیون تومان تحویل مشتریان داده شده است که این خودرو در بازار در تنوع رنگی عرضه می‌شود که رنگ سفید آن با قیمت 300 میلیو تومان و مشکی آن 308 میلیون تومان معامله خواهد شد.

کد خبر 129840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha