اولویت اصلی گروه بهمن ارائه خدمات مطلوب به مشتریان است

گروه بهمن صبح امروز و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و شصت و هشتمین سالگرد تاسیس این شرکت از مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور رونمایی کرد.

در این مراسم که با حضور بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن، محمد ضرابیان مدیر عامل بهمن موتور و جمعی از مدیران گروه بهمن برگزار شد، مدیر عامل گروه بهمن در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو اولویت اصلی گروه بهمن را مشتریان اعلام کرد و گفت: برای گروه بهمن چیزی بالاتر از مشتریان و ارائه خدمات مطلوب به آنها وجود ندارد.

بیوک علیمرادلو با اشاره به اینکه استراتژی گروه بهمن، تمایز در همه بخش هاست، افزود: بر این اساس گروه بهمن همواره تلاش کرده که در تمامی بخش از توسعه محصول و خدمات متمایز باشد و با ایجاد این مرکز قرار نیست هیچ مشتری در صف دریافت خدمات منتظر بماند.

 

بیوک علیمرادلو



وی همچنین به سرمایه گذاری سنگین گروه بهمن برای ایجاد این مرکز خدمات خودرویی اشاره و تاکید کرد: در این مرکز علاوه بر بهره گیری از جدیدترین و به روزترین تجهیزات، سیستم پذیرش خودرو و ارائه خدمات از شیوه های نوین خدمات پس از فروش در جهان است.

مدیرعامل گروه بهمن با اشاره به اینکه در این مرکز تنوعی از خدمات به مشتریان ارائه می شود، خاطر نشان کرد: شعار گروه بهمن همواره این است که "ما فقط نمی فروشیم و مواظب شان هم هستیم".

علیمرادلو تصریح کرد: گروه بهمن با طرح این شعار معتقد است که با فروش کار ما تمام نمی شود و تا زمانی که خودرو مشتریان باید تعویض و محصولی جایگزین شود گروه بهمن در کنار مشتری است و مشاوره لازم با توجه به توانایی به مشتریان ارائه می شود.
 

کد خبر 130034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha