برگزاری قرعه کشی 2 طرح فروش سایپا

قرعه کشی همزمان دو طرح فروش فوق‌العاده شش محصول و طرح پیش فروش یک ساله ۹ محصول سایپا انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی در سایت رسمی این گروه منتشر شد.

به گزارش پرشین خودرو، قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۶ محصول سایپا شامل سایپا۱۵۱، تیبا صندوقدار، تیبا۲، ساینا، کوییک دنده ای و کوییک.آر با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد.

در طرح فروش فوق العاده سایپا ۵۰۵ هزار و۱۵۲ نفر شركت كردند كه ۵۰۴ هزار و ۱۷۳ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۵هزار خودرو است و برای آنكه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه كشی باشد ۳۰ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

 

قرعه کشی



در این طرح ۲ هزار دستگاه خودرو تیبا صندوق دار عرضه می‌شود. علاوه بر این ۳ هزار دستگاه سایپا ۱۵۱، ۳ هزار دستگاه تیبا۲، هزار دستگاه ساینا، ۵ هزار دستگاه کوییک دنده ای و هزار دستگاه کوییک.آر عرضه می شود.

علاوه بر این قرعه کشی طرح پیش فروش ۹ محصول سایپا شامل شاهین، سایپا۱۵۱، تیبا صندوقدار، تیبا۲، ساینا، کوییک دنده ای، کوییک.آر، کوییک.اس و ساینا.اس هم برگزار شد.

در طرح پیش فروش سایپا ۱۴۵ هزار و ۱۲۸نفر شركت كردند كه ۱۴۲هزار و ۴۱۴ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح پیش فروش ۲۱ هزار خودرو است و برای آنكه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه كشی باشد ۴۲ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح هزار دستگاه خودرو شاهین عرضه می‌شود. علاوه بر این ۲ هزار دستگاه سایپا ۱۵۱، 2 هزار و ۵۰۰ دستگاه تیبا صندوق دار، ۲ هزار دستگاه تیبا۲، ۳ هزار دستگاه ساینا، ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک دنده ای، ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک.آر، هزار دستگاه کوییک. اس و ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه دستگاه ساینا.اس عرضه می شود.

اسامی منتخب دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امشب سه‌شنبه ۲۱ بهمن ساعت ۲۳ در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یک ساله پیامك ارسال می كند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد كه ثبت نام كنندگان به سایت سایپا مراجعه كنند.

کد خبر 130065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha